Adana'da korkunç olay: Kadın kocası tarafından öldürüldü

Adana'nın Seyhan ilçesinde yaşanan bir aile içi şiddet vakası, kadının kocası tarafından öldürülmesiyle trajik bir sonuca ulaştı.
Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde bir kişi, tartıştığı karısını bıçaklayarak öldürdü.
Alınan bilgiye göre, Meydan Mahallesi'nde iki katlı müstakil evin ikinci katında ikamet eden Şevket A. ile eşi Kadriye A. arasında henüz belirlenemeyen nedenle tartışma çıktı.
Tartışma sırasında Şevket A, eşini bıçakladı.
İhbar üzerine adrese polis ve 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi.
Sağlık ekipleri, yaptıkları kontrolde Kadriye A'nın hayatını kaybettiğini belirledi.
Polis ekibi, bıçakladığı eşinin yanında ağlayan Şevket A'yı gözaltına aldı.

Kadının cenazesi, Adana Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.
Bu arada, çiftin üç çocuğunun olay sırasında okulda olduğu öğrenildi.
- Popüler Haberler -
Van Saray Belediye Başkanı Acar hakkında soruşturma izni verildi
Cesetsiz cinayet DNA ile çözüldü
15 Temmuz Derneği, darbe girişiminin 10. yılına ilişkin etkinlikleri paylaştı
Eskişehir'de soluk borusuna mama kaçan 2.5 yaşındaki çocuk hayatını kaybetti
Kayseri'de otomobille motosiklet çarpıştı: 1'i ağır 2 yaralı
24 farklı 'dolandırıcılık' suçundan 21 yıl kesinleşmiş hapis cezası bulunan şahıs yakalandı



