Adana'da korkunç olay: Kadın kocası tarafından öldürüldü

Adana'nın Seyhan ilçesinde yaşanan bir aile içi şiddet vakası, kadının kocası tarafından öldürülmesiyle trajik bir sonuca ulaştı.
Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde bir kişi, tartıştığı karısını bıçaklayarak öldürdü.
Alınan bilgiye göre, Meydan Mahallesi'nde iki katlı müstakil evin ikinci katında ikamet eden Şevket A. ile eşi Kadriye A. arasında henüz belirlenemeyen nedenle tartışma çıktı.
Tartışma sırasında Şevket A, eşini bıçakladı.
İhbar üzerine adrese polis ve 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi.
Sağlık ekipleri, yaptıkları kontrolde Kadriye A'nın hayatını kaybettiğini belirledi.
Polis ekibi, bıçakladığı eşinin yanında ağlayan Şevket A'yı gözaltına aldı.

Kadının cenazesi, Adana Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.
Bu arada, çiftin üç çocuğunun olay sırasında okulda olduğu öğrenildi.
- Popüler Haberler -
Neden cips paketlerinde bu kadar hava var?
Gözleri koruyan kritik sistem! Kirpiklerin sırrı çözüldü
Salda Gölü'nde atlı jandarma ekibi göreve başladı
Bursa'nın Orhangazi ilçesinde trafik kazası! 3 kişi yaralandı
Uzmanlar uyardı! Gündüz uykusu için ideal zaman 30 dakika
Meteoroloji o illeri uyardı: Gök gürültülü sağanak kapıda



