Bayram, otobüs biletlerine talebi artırdı

Türkiye genelinde otobüs firmaları, TOF Başkanı Mustafa Yıldırım'ın açıklamasına göre 9 günlük bayram tatili nedeniyle otogarlarda yoğunlukla karşı karşıya. Özellikle Kurban Bayramı ve 19 Mayıs tatilinin birleşmesiyle ek seferler ve ek bilet satışları gündeme geldi.
Tüm Otobüsçüler Federasyonu (TOF) Genel Başkanı Mustafa Yıldırım, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı ile 9 güne çıkarılan Kurban Bayramı tatilinin otogarlarda hareketliliği artırdığını söyledi. Türkiye genelinde, 343 otobüs firmasının 8 bin otobüsle hizmet verdiğini aktaran Yıldırım, normal günlerde 22 bin olan otobüs sefer sayısının, bayramlarda 27 bine kadar çıktığını bildirdi. Yıldırım, "Bugün itibarıyla 12 bin ek otobüs biletini satışa sunacağız, tatil süresince 7 milyona yakın yolcu taşımayı hedefliyoruz" dedi.
- Popüler Haberler -
Gıdalardaki gizli tehlike! Bu 4 belirtiyi görürseniz atın
Plastik alarmı büyüyor! Polen alerjisi daha da şiddetlenebilir
Uzmanlardan akıllı telefon bağımlılığına karşı 3 etkili öneri
550 saatlik görüntü incelenerek yakalandı! Kusurlu araç cinayetinde "Mağduriyetim giderilmedi" savunması
Saç bakımında yeni öneri! Kaç günde bir yıkanmalı?
Meditasyon yapanlar için şaşırtan sonuç! Beyin dakikalar içinde değişiyor



