1 kilo altın çöp oldu! Ev hayali yarım kaldı

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde yaşayan bir vatandaşın, ev almak için yıllardır biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altın, eşi tarafından yanlışlıkla çöp sanılarak çöpe atıldı. Mahalleli, polis ve belediye ekipleri altınları bulabilmek için seferber oldu
Bursa Yıldırım'da Sedair Kurnaz, ev almak için biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altını, hırsızlık riskine karşı evindeki bir elbisenin içine sararak siyah bir poşette sakladı. Aradığı evi bulan Kurnaz, ödeme yapmak için altınların bulunduğu poşeti almak istediğinde yerinde olmadığını fark etti. Eşine durumu sorması üzerine acı gerçekle karşılaştı. Kurnaz'ın eşi, ev temizliği yaptığı sırada içinde altınların bulunduğu siyah poşeti çöp zannederek evin önündeki çöp konteynerine attı. Durumu öğrenen Sedair Kurnaz, mahalledeki çöp konteynerlerini tek tek karıştırırken, belediye temizlik ekiplerine ve polis ekiplerine de bilgi verdi. Bölgede güvenlik kameralarının incelenmesi için çalışma başlatıldı.
- Popüler Haberler -
Sindirim sorununa doğal çözüm: 3 besinli karışım etkisi
Elazığ'da dev etçil çekirge görüntülendi
Otobüs faciasından mucize kurtuluş! 18. yaş gününü kutlayarak taburcu oldu
Yarış arabası, hızlı tren, yolcu uçağından bile süratli... 1221 km ile radara yakalandı: Hayatının şokunu yaşadı!
Gülistan Doku cinayeti... Soruşturmanın kilit isim Umut Altaş için hesap vakti!
Avcılar'da 132 kilo 600 gram uyuşturucu ele geçirildi



