ANASAYFA
TV PROGRAMLARI
PROGRAMLAR
YAYIN AKIŞI
CANLI YAYIN
24 RADYO
REKLAM
İLETİŞİM VE KÜNYE

1 kilo altın çöp oldu! Ev hayali yarım kaldı

AKŞAM GAZETESİ - | Son Güncelleme Tarihi:
1 kilo altın çöp oldu! Ev hayali yarım kaldı

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde yaşayan bir vatandaşın, ev almak için yıllardır biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altın, eşi tarafından yanlışlıkla çöp sanılarak çöpe atıldı. Mahalleli, polis ve belediye ekipleri altınları bulabilmek için seferber oldu

Kapat

HABERİN DEVAMI

Bursa Yıldırım'da Sedair Kurnaz, ev almak için biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altını, hırsızlık riskine karşı evindeki bir elbisenin içine sararak siyah bir poşette sakladı. Aradığı evi bulan Kurnaz, ödeme yapmak için altınların bulunduğu poşeti almak istediğinde yerinde olmadığını fark etti. Eşine durumu sorması üzerine acı gerçekle karşılaştı. Kurnaz'ın eşi, ev temizliği yaptığı sırada içinde altınların bulunduğu siyah poşeti çöp zannederek evin önündeki çöp konteynerine attı. Durumu öğrenen Sedair Kurnaz, mahalledeki çöp konteynerlerini tek tek karıştırırken, belediye temizlik ekiplerine ve polis ekiplerine de bilgi verdi. Bölgede güvenlik kameralarının incelenmesi için çalışma başlatıldı.


Etiketler:
ev alma birikim altın poşet öçp