Trump'tan uzayda mahsur kalan astronotlara fazla mesai ödenmesi teklifi

ABD Başkanı Donald Trump, Uluslararası Uzay İstasyonu'nda mahsur kalan astronotlar Butch Wilmore ve Suni Williams'a "fazla mesai" ödenmesini önerdi.
ABD Başkanı Donald Trump, Oval Ofis'te basın mensuplarına yaptığı açıklamada, bir gazeteci, astronotların normalde 1430 dolar fazla mesai hak ettiklerini anımsattı.
Bunun üzerine Trump, "Kimse bana bundan bahsetmedi. Eğer bunu ödemek zorundaysak, bunu kendi cebimden öderim. Tamam onlar için bunu yapacağım." ifadelerini kullandı.
Trump, ardından SpaceX'in sahibi Elon Musk'a astronotları Dünya'ya döndürdüğü için teşekkür etti.
Yaklaşık 9 aydır Uluslararası Uzay İstasyonu'nda (ISS) mahsur kalan iki astronot, 18 Mart'ta SpaceX'in Dragon kapsülü ile Dünya'ya dönmüştü.
- Popüler Haberler -
Almanya ve Fransa ortak yeni nesil savaş uçağı projesini iptal etti
Rodriguez'den Türkiye açıklaması
NYT: ABD helikopteri Hürmüz Boğazı yakınlarında düştü, 2 mürettebat kurtarıldı
Avrupa'nın 100 milyar avroluk "savaş uçağı projesi" iptal edildi
Trump, ABD'nin İran'a karşı 2 hafta içinde "tam bir zafer" ilan edeceğini düşünüyor
ABD Başkanı Trump, New York'taki NBA final maçında seyirciler tarafından yuhalandı



