Trump'tan uzayda mahsur kalan astronotlara fazla mesai ödenmesi teklifi

ABD Başkanı Donald Trump, Uluslararası Uzay İstasyonu'nda mahsur kalan astronotlar Butch Wilmore ve Suni Williams'a "fazla mesai" ödenmesini önerdi.
ABD Başkanı Donald Trump, Oval Ofis'te basın mensuplarına yaptığı açıklamada, bir gazeteci, astronotların normalde 1430 dolar fazla mesai hak ettiklerini anımsattı.
Bunun üzerine Trump, "Kimse bana bundan bahsetmedi. Eğer bunu ödemek zorundaysak, bunu kendi cebimden öderim. Tamam onlar için bunu yapacağım." ifadelerini kullandı.
Trump, ardından SpaceX'in sahibi Elon Musk'a astronotları Dünya'ya döndürdüğü için teşekkür etti.
Yaklaşık 9 aydır Uluslararası Uzay İstasyonu'nda (ISS) mahsur kalan iki astronot, 18 Mart'ta SpaceX'in Dragon kapsülü ile Dünya'ya dönmüştü.
- Popüler Haberler -
Soykırımcılar ermeni kartına sarıldılar
Rusya'da 20 bölgede akaryakıt kısıtlamaları sürüyor
Kore hava sahası yakınında hareketlilik: Askeri jetler havalandı
ABD Başkan Yardımcısı Vance'ten İran'a uyarı: Şiddete şiddetle karşılık verilecek
İran: Ateşkesin ihlali ABD'nin pişmanlık duymasına yol açacak
İran Devrim Muhafızları ABD üslerine saldırı düzenledi



