Bingöl'de otomobil iş yerine girdi: 5 yaralı

Bingöl'de sürücüsünün hakimiyetini kaybettiği otomobil, bir iş yerine girdi. Kazada 5 kişi yaralandı.
Kaza, Bingöl-Elazığ karayolu Bilaloğlu mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği 23 ACK 385 plakalı otomobil, yol kenarında bulunan bir iş yerine girdi. İhbar edilmesi üzerine olay yerine UMKE, sağlık, polis ve jandarma ekipleri sevk edildi. Yaralanan 5 kişi, olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından ambulanslarla hastaneye kaldırıldı.

Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.
- Popüler Haberler -
Sahte araç kiralama tuzağı! 51 vatandaşı çarptılar
Fenalaşan yolcu için şoför ve yolcular seferber oldu
Kelkit Çayı'nda kaybolan kız 27 gündür aranıyor
LGS'ye geç kalan öğrencilerin yardımına polis yetişti
Diyarbakır'da yaklaşık 15 tonluk beton blok altında kaldılar: 1 ölü, 1 yaralı
Yerköy'de köprüden düşen otomobilde 2 çocuk hayatını kaybetti, 3 kişi yaralandı



