Uludağ'da kaybolan gençler bulundu

Bursa Uludağ'da ormanda kaybolan 4 genç, ekiplerin çalışmasıyla bulundu.
Kirazlı Mahallesi Sarıalan mevkisinde 16 ve 17 yaşlarında 4 kişi, yürüyüş için çıktıkları Uludağ'da bir süre sonra yolu karıştırıp kayboldu.
Gençler, 112 Acil Çağrı Merkezini arayarak durumlarını bildirdi.
Bölgeye sevk edilen Jandarma Arama Kurtarma ve AFAD ekipleri, kayıp kişilerin cep telefonlarından alınan son sinyalle konumu belirleyerek arama çalışması başlattı.
Ekiplerce bulunan 4 arkadaşın sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
- Popüler Haberler -
Çocukların güvenliği her şeyden önce! Kurallara uymayanların kapısına kilit vurulacak
ABD ordusu, Hürmüz Boğazı'nda İran'a saldırdı
Savcı kulak misafiri oldu, dolandırıcılar suçüstü yakalandı: "Kalem müdürüyüm" diyen sahtekar suç makinesi çıktı
Kahramanmaraş'ta 250 milyon liralık "kripto" vurgunu: Sahte çağrı merkeziyle vatandaşı soydular
Ankara'da NATO zirvesi düzenlemesi: O metro duraklarında iniş-biniş yasak
Bursa'da "Daltonlar" çetesine darbe! Ev kurşunlayan magandalar kıskıvrak yakalandı



