Uludağ'da kaybolan gençler bulundu

Bursa Uludağ'da ormanda kaybolan 4 genç, ekiplerin çalışmasıyla bulundu.
Kirazlı Mahallesi Sarıalan mevkisinde 16 ve 17 yaşlarında 4 kişi, yürüyüş için çıktıkları Uludağ'da bir süre sonra yolu karıştırıp kayboldu.
Gençler, 112 Acil Çağrı Merkezini arayarak durumlarını bildirdi.
Bölgeye sevk edilen Jandarma Arama Kurtarma ve AFAD ekipleri, kayıp kişilerin cep telefonlarından alınan son sinyalle konumu belirleyerek arama çalışması başlattı.
Ekiplerce bulunan 4 arkadaşın sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
- Popüler Haberler -
COP31 yol haritası açıklandı: Elektrifikasyondan sıfır atığa büyük hedefler
"Dijital Anafor" zirvesi başlıyor: Ekran bağımlılığının görünmeyen tehlikeleri konuşulacak
Cumhurbaşkanı Erdoğan, şehit öğretmen Aybüke Yalçın'ı yad etti
Koruyucu sağlık hizmetlerine rekor ilgi: Bakan Memişoğlu rakamları açıkladı
Kezzaplı saldırıda acı son! Talihsiz kadın hayatını kaybetti, kızı ağır yaralı
BİK Analitik'te büyük değişim: Trafik ölçümünde yeni kriterler geliyor



