Silivri'de BOTAŞ tesislerinde yangın

Silivri'de bulunan BOTAŞ tesislerinde yangın çıktı. Yangın nedeniyle tesis boşaltılırken, alevler itfaiyenin müdahalesiyle kontrol altına alındı.
Silivri'de bulunan BOTAŞ tesislerinde yangın çıktı. Yangın nedeniyle tesis boşaltılırken, alevler itfaiyenin müdahalesiyle kontrol altına alındı.

Edinilen bilgilere göre Silivri Kınalı mevkiinde bulunan BOTAŞ doğalgaz depolama tesisinde saat 14.30'da henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi, AFAD ve UMKE ekibi sevk edildi.

Olayda ölen ya da yaralanan olmazken, yangın nedeniyle tesis tahliye edildi. İtfaiyenin yaklaşık 1 saat süren çalışması sonucu yangın kontrol altına alındı. Ekiplerin olay yerindeki çalışması devam ediyor.
- Popüler Haberler -
Trump, USMCA'yı gözden çıkardı: Anlaşmayı yenilemeyi düşünmüyorum
Türkiye'nin iklim hedefleri Bonn Konferansı'nda: Bakan Kurum'dan G77 ve Çin grubuna COP31 mesajı
Gümüşhane'de feci kaza: Ölü ve yaralılar var
İstanbul Emniyet Müdürü Yıldız: Faili meçhul dosyaları tek tek açılıyor
Mağduriyet senaryoları, kaybolan siyasi rota… CHP'de eksen kayıyor: Çok daha vahim görüntüler geliyor
Bakan Fidan'dan Sofya'da diplomasi trafiği: Doğu Akdeniz bir tırmanma değil, işbirliği alanı olmalı



