İzmir'de uyuşturucuya geçit yok: 3 şüpheli yakalandı

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, İzmir'de uyuşturucu ile mücadele kapsamında düzenlenen operasyonda 3 şüphelinin yakalandığını, 127 kilogram uyuşturucu ile 18 kilogram kimyasal maddenin ele geçirildiğini açıkladı.
Yerlikaya, NSosyal'deki hesabından yaptığı açıklamada, İzmir'de uyuşturucu madde imalatı yapan şüphelilere yönelik operasyon düzenlendiğini belirtti.
Adreslerde yapılan aramalarda 127 kilogram uyuşturucu madde ile 18 kilogram uyuşturucu madde yapımında kullanılan kimyasal madde ele geçirildiğini bildiren Yerlikaya, 3 şüphelinin de yakalandığını ifade etti.
Operasyona ilişkin görüntüleri paylaşan Yerlikaya, çalışmalarda emeği geçenleri tebrik etti.
İzmir'de Uyuşturucu Madde İmalatı yapan şüphelilere yönelik düzenlenen operasyonumuzda;
— Ali Yerlikaya (@AliYerlikaya) August 22, 2025
❌ 127 Kg Bonzai Uyuşturucu Maddesi ile
❌ 18 Kg Uyuşturucu madde yapımında kullanılan Kimyasal Madde ele geçirdik❗️
⚠️Operasyonda 3 şüpheliyi yakaladık.️
️
İzmir İl Emniyet Müdürlüğü... pic.twitter.com/qXHzdighA6
- Popüler Haberler -
Buca soruşturmasında son dakika gelişmesi: Görkem Duman dahil çok sayıda tutuklama
CHP'li belediyeye imar soruşturması: 24 dosya mercek altına alındı
Bilal Erdoğan'dan olimpiyat sistemine çifte standart çıkışı: İsrailli sporcular neden men edilmedi?
Gölette acı son: 22 yaşındaki genç kurtarılamadı
Karadeniz'de Türk balıkçı teknesine saldırı: Ölü ve yaralılar var
Narin Güran dosyasında yeni kriz: Aileler birbirine girdi, yaralılar var



