Cumhurbaşkanı Erdoğan, Malezya Başbakanı İbrahim ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Malezya Başbakanı Enver İbrahim ile telefonda görüştü. Görüşmede Türkiye ile Malezya ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı.
İletişim Başkanlığı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Malezya Başbakanı Enver İbrahim ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdiğini duyurdu.
Görüşmede Türkiye ile Malezya ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Türkiye ile Malezya iş birliğini her alanda geliştirmeyi sürdüreceklerini belirtti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede Malezya Başbakanı İbrahim'in Kurban Bayramı'nı da tebrik etti.
- Popüler Haberler -
Eskişehir'de gölete atıyla giren kişi suda boğuldu
Sarıyer'de ilginç kaza: Hafriyat kamyonunun damperi yön levhasını devirdi
Beyaz ette haksız fiyat artışı mercek altında... Soruşturmada 29 kişiye adli kontrol tedbiri
İletişim Başkanı Duran'dan dezenformasyon uyarısı: Siber vatanı birlikte savunacağız
Güngören'de yıkım fiyaskosu: Zarar gören 2 bina boşaltıldı
Rusya'dan dikkat çeken Türkiye mesajı: Erdoğan'ın temasları kilit rol oynuyor



