Cumhurbaşkanı Erdoğan, Malezya Başbakanı İbrahim ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Malezya Başbakanı Enver İbrahim ile telefonda görüştü. Görüşmede Türkiye ile Malezya ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı.
İletişim Başkanlığı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Malezya Başbakanı Enver İbrahim ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdiğini duyurdu.
Görüşmede Türkiye ile Malezya ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Türkiye ile Malezya iş birliğini her alanda geliştirmeyi sürdüreceklerini belirtti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede Malezya Başbakanı İbrahim'in Kurban Bayramı'nı da tebrik etti.
- Popüler Haberler -
Çocukların güvenliği her şeyden önce! Kurallara uymayanların kapısına kilit vurulacak
ABD ordusu, Hürmüz Boğazı'nda İran'a saldırdı
Savcı kulak misafiri oldu, dolandırıcılar suçüstü yakalandı: "Kalem müdürüyüm" diyen sahtekar suç makinesi çıktı
Kahramanmaraş'ta 250 milyon liralık "kripto" vurgunu: Sahte çağrı merkeziyle vatandaşı soydular
Ankara'da NATO zirvesi düzenlemesi: O metro duraklarında iniş-biniş yasak
Bursa'da "Daltonlar" çetesine darbe! Ev kurşunlayan magandalar kıskıvrak yakalandı



