Bakan Yerlikaya duyurdu! 24 ilde uyuşturucu operasyonları... 144 şüpheli yakalandı

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, son 10 günde 24 ilde uyuşturucu madde satıcılarına yönelik operasyonlarda 144 şüphelinin yakalandığını bildirdi.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, NSosyal'deki hesabından yaptığı paylaşımda, son 10 günde 24 ilde uyuşturucu satıcılarına yönelik polis ekiplerince düzenlenen operasyonlarda, 1 ton 124 kilogram uyuşturucu madde ile 1 milyon 826 bin uyuşturucu hap ele geçirildiğini belirtti.
Operasyonlarda 144 şüphelinin yakalandığı bilgisini paylaşan Yerlikaya, şunları kaydetti:
"Cumhuriyet başsavcılıklarımız ile EGM Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığımız koordinesinde, il emniyet müdürlüklerimizce; İstanbul, Gaziantep, Hakkari, Kırklareli, Van, Erzurum, Diyarbakır, Bitlis, Siirt, Kütahya, Aydın, Bursa, Hatay, İzmir, Ankara, Konya, Samsun, Manisa, Tekirdağ, Kayseri, Artvin, Kastamonu, Çorum ve Kırıkkale'de operasyonlar düzenledik. Uyuşturucuya karşı yürüttüğümüz bu mücadele, geleceğimizin teminatı olan gençlerimizi koruma mücadelesidir. Emeği geçenleri tebrik ediyorum."
- Popüler Haberler -
MHP Lideri Bahçeli'den Kılıçdaroğlu ve Özel'e tepki: Kullandıkları üslup kutuplaştırdı
Bakırköy E5'te kontrolden çıkan motosiklet direğe çarptı: : 2 ölü
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz'dan enflasyonla mücadelede kararlılık vurgusu
AYM'den Berat Albayrak kararı: CHP'ye tazminat kararını onadı
ABD Başkanı Trump: Yakında Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüşeceğim
“Canlı yayın” sözü tarih oldu: İBB'de ihaleler yine kapalı kapılar ardında



