Bakan Yerlikaya duyurdu! 24 ilde uyuşturucu operasyonları... 144 şüpheli yakalandı

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, son 10 günde 24 ilde uyuşturucu madde satıcılarına yönelik operasyonlarda 144 şüphelinin yakalandığını bildirdi.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, NSosyal'deki hesabından yaptığı paylaşımda, son 10 günde 24 ilde uyuşturucu satıcılarına yönelik polis ekiplerince düzenlenen operasyonlarda, 1 ton 124 kilogram uyuşturucu madde ile 1 milyon 826 bin uyuşturucu hap ele geçirildiğini belirtti.
Operasyonlarda 144 şüphelinin yakalandığı bilgisini paylaşan Yerlikaya, şunları kaydetti:
"Cumhuriyet başsavcılıklarımız ile EGM Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığımız koordinesinde, il emniyet müdürlüklerimizce; İstanbul, Gaziantep, Hakkari, Kırklareli, Van, Erzurum, Diyarbakır, Bitlis, Siirt, Kütahya, Aydın, Bursa, Hatay, İzmir, Ankara, Konya, Samsun, Manisa, Tekirdağ, Kayseri, Artvin, Kastamonu, Çorum ve Kırıkkale'de operasyonlar düzenledik. Uyuşturucuya karşı yürüttüğümüz bu mücadele, geleceğimizin teminatı olan gençlerimizi koruma mücadelesidir. Emeği geçenleri tebrik ediyorum."
- Popüler Haberler -
Çocukların güvenliği her şeyden önce! Kurallara uymayanların kapısına kilit vurulacak
ABD ordusu, Hürmüz Boğazı'nda İran'a saldırdı
Savcı kulak misafiri oldu, dolandırıcılar suçüstü yakalandı: "Kalem müdürüyüm" diyen sahtekar suç makinesi çıktı
Kahramanmaraş'ta 250 milyon liralık "kripto" vurgunu: Sahte çağrı merkeziyle vatandaşı soydular
Ankara'da NATO zirvesi düzenlemesi: O metro duraklarında iniş-biniş yasak
Bursa'da "Daltonlar" çetesine darbe! Ev kurşunlayan magandalar kıskıvrak yakalandı



