Meclis Bütçe Komisyonu'nda kabul edildi! En düşük emekli maaşı 20 bin TL oldu

En düşük emekli aylığının 20 bin TL'ye çıkarılmasını öngören beşinci madde, Meclis Bütçe Komisyonu'nda kabul edildi.
En düşük emekli maaşını 20 bin TL'ye çıkartan düzenleme Plan ve Bütçe Komisyonu'nda kabul edildi.
AK Parti milletvekillerinin imzasını taşıyan ve en düşük emekli aylığının artırılmasını da içeren Bazı Kanunlarda ve 375 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamede (KHK) Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi, TBMM Başkanlığı'na sunuldu.
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu'nda görüşülerek kabul edilen teklifle, Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu'nda yapılan düzenlemeyle, yaşlılık, malullük ve ölüm aylığı ödenenlere ve hak sahiplerine dosya bazında 16 bin 881 lira olarak öngörülen aylık asgari ödeme tutarı, 2026 ocak ayı ödeme döneminden itibaren 20 bin liraya yükseltiliyor.
- Popüler Haberler -
DHMİ'nin paydaşı olduğu ATMOSPHER Projesi AB desteği almaya hak kazandı
Cumhurbaşkanı not aldı, gözler Karabük-Yenice yolunda
Faturanın yüzde 30'u devletten!
Emekliye "enflasyon farkı" güvencesi! Otomatik olarak güncellenecek
Aşırı sıcaklar tarımsal üretim için büyüyen risk haline geliyor
Yenilenebilir enerji üretimi mayısta zirveye ulaştı



