Meclis Bütçe Komisyonu'nda kabul edildi! En düşük emekli maaşı 20 bin TL oldu

En düşük emekli aylığının 20 bin TL'ye çıkarılmasını öngören beşinci madde, Meclis Bütçe Komisyonu'nda kabul edildi.
En düşük emekli maaşını 20 bin TL'ye çıkartan düzenleme Plan ve Bütçe Komisyonu'nda kabul edildi.
AK Parti milletvekillerinin imzasını taşıyan ve en düşük emekli aylığının artırılmasını da içeren Bazı Kanunlarda ve 375 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamede (KHK) Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi, TBMM Başkanlığı'na sunuldu.
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu'nda görüşülerek kabul edilen teklifle, Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu'nda yapılan düzenlemeyle, yaşlılık, malullük ve ölüm aylığı ödenenlere ve hak sahiplerine dosya bazında 16 bin 881 lira olarak öngörülen aylık asgari ödeme tutarı, 2026 ocak ayı ödeme döneminden itibaren 20 bin liraya yükseltiliyor.
- Popüler Haberler -
Yerel kalkınma teşvik programı çağrı sonuçları açıklandı
Bakan Bolat: STA müzakerelerinin tamamlanmasıyla 40 milyar dolarlık ortak hedefe ulaşmayı amaçlıyoruz
Tohumda ihracat rekoru: Yüzde 141 karşılama oranı
Baykar ve Leonardo ortak girişimine yeşil ışık
Emsal karar; artık onlar da ihbar tazminatı alacak
Vergi Denetim Kurulu: 2021-2024'te 4 milyon araç satışıyla ilgili geniş çaplı inceleme yok



