Kış lastiği zorunluluğu 15 Kasım'da başlıyor

Zorunlu kış lastiği uygulaması için bir aydan kısa bir süre kaldı.
Yeni yönetmeliğe göre artık şehirler arası kara yollarında yolcu ve eşya taşımada kullanılan taşıtlarda, her yıl 15 Kasım ile takip eden yılın 15 Nisan tarihleri arasında kış lastiği kullanılması zorunlu olacak. 5 ay kullanılacak kış lastiklerine geçerken, mevzuata uygun olmasına, lastiğin üzerindeki kış işareti sembolüne ve diş derinliğine dikkat edilmesi gerekiyor.
UYGUN İBARE OLMALI
Lastikçi Bilal Kara, kış lastiği alırken dikkat edilmesi gereken hususlara ilişkin şu bilgiyi verdi: "Kış lastiklerinin üzerinde kış lastiğine uygun ibareler, mevzuata uygun ibareler vardır. Onlara dikkat ederlerse bir sorun yaşamazlar. Lastiğin kenar kısmında 'M + S' diye İngilizce çamur ve kar lastiği diye bir ibare olması gerekiyor."
- Popüler Haberler -
Sahte sigorta can yakar! Emekli maaşı kesilebilir
Ankara'daki Etimesgut Havalimanı yeni adıyla 15 Haziran'da açılacak
İstanbul ve Sabiha Gökçen havalimanları Avrupa'da kalkış performansıyla zirvede!
Kuş gribi krizi Türkiye'nin yumurta ihracatını artırdı
Türkiye'de yoğurt üretimi rekor seviyede! Ayran ve kefir üretimi de arttı
Hafif ticaride elektrikliye geçiş hız kazandı



