Kış lastiği zorunluluğu 15 Kasım'da başlıyor

Zorunlu kış lastiği uygulaması için bir aydan kısa bir süre kaldı.
Yeni yönetmeliğe göre artık şehirler arası kara yollarında yolcu ve eşya taşımada kullanılan taşıtlarda, her yıl 15 Kasım ile takip eden yılın 15 Nisan tarihleri arasında kış lastiği kullanılması zorunlu olacak. 5 ay kullanılacak kış lastiklerine geçerken, mevzuata uygun olmasına, lastiğin üzerindeki kış işareti sembolüne ve diş derinliğine dikkat edilmesi gerekiyor.
UYGUN İBARE OLMALI
Lastikçi Bilal Kara, kış lastiği alırken dikkat edilmesi gereken hususlara ilişkin şu bilgiyi verdi: "Kış lastiklerinin üzerinde kış lastiğine uygun ibareler, mevzuata uygun ibareler vardır. Onlara dikkat ederlerse bir sorun yaşamazlar. Lastiğin kenar kısmında 'M + S' diye İngilizce çamur ve kar lastiği diye bir ibare olması gerekiyor."
- Popüler Haberler -
Niğde'de kar ve yağmur suları göletlerde depolanarak sanayide kullanılıyor
Bakan Bayraktar, Türkiye'nin enerji dönüşümü yol haritasını uluslararası yatırımcılarla paylaştı
Doğu Karadeniz'in su ürünleri ihracatı 5 ayda 73,7 milyon doları aştı
Avrupa Parlamentosu'ndan dijital euro için tarihi onay
Güven endeksi haziranda hizmet, inşaat ve perakende ticarette arttı
Wall Street ve Güney Kore borsasında yapay zeka kaynaklı sert düşüş



