ABD borsaları çöküşle açıldı! Kayıplar yüzde 5'i buldu

Trump'ın vergi adımı sonrası borsalar yüzde 5'e varan kayıpla açıldı.
New York borsası, ABD Başkanı Donald Trump'ın açıkladığı tarifelerin ardından oluşan satış baskısının derinleşmesiyle haftanın ilk işlem gününe sert düşüşle başladı.
Açılışta Dow Jones endeksi 1000 puanın üzerinde değer kaybetti ve yüzde 2,86 azalarak 37.217,28 puana geriledi.
S&P 500 endeksi yüzde 3,51 azalışla 4.895,90 puana ve Nasdaq endeksi yüzde 3,91 kayıpla 14.978,91 puana indi.
S&P 500, tüm zamanların en yüksek seviyesinden yaklaşık yüzde 20 düşerek "ayı piyasası" bölgesine girdi.
ABD Başkanı Trump'ın izlediği korumacı ticaret politikası belirsizlik kaynağı olmaya devam ederken, pay piyasalarındaki negatif seyir sürüyor.
- Popüler Haberler -
Türkiye ile Suudi Arabistan, lojistik ve demir yolu alanlarında işbirliğine gitti
Gül hasadı başladı! Bölge halkı için önemli gelir kaynağı
Havayolu şirketlerinden yolculara uyarı! Yüksek yakıt maliyetleri biletleri vuracak
Bakan Yumaklı: Türkiye Su Atlası, geçmişle geleceğin arasında köprü kuran bir çalışma
Kritik maden ortaya çıktı! Çin yeni dönemi başlatıyor
Antalya'da papayadan mangoya, ejder meyvesinden çarkıfeleğe kadar 40 çeşit tropikal meyve üretiliyor



