Starmer ve Trump'tan "İran" görüşmesi... Küresel güvenlik için bir risk açıklaması

ABD Başkanı Donald Trump ile İngiltere Başbakanı Keir Starmer, Orta Doğu'daki son durumu görüştü. İki lider, İran'ın nükleer programının küresel güvenlik için bir risk oluşturduğunu ve en kısa sürede müzakere masasına dönmesinin önemini ele aldı.
İngiltere Başbakanlık Ofisi 10 Numara'dan yapılan yazılı açıklamada, Starmer ve Trump'ın telefon görüşmesi gerçekleştirdiği kaydedildi.
Açıklamada, Orta Doğu'daki son durumu ele alan iki liderin, İran'ın nükleer programının küresel güvenlik için bir risk oluşturduğunu belirttiği aktarıldı.
ABD'nin bu tehdidi hafifletmek için İran'a karşı harekete geçtiği belirtilen açıklamada, "Liderler, İran'ın nükleer silah geliştirmesine hiçbir zaman izin verilmemesi konusunda mutabık kaldı." ifadesi kullanıldı.
Açıklamada, "Liderler İran'ın mümkün olan en kısa sürede müzakere masasına dönmesi ve kalıcı bir çözüm konusunda ilerleme kaydetmesi gerektiğini görüştü." bilgisi paylaşıldı.
- Popüler Haberler -
Venezuela'daki deprem felaketinde ölü ve yaralı sayısı artıyor
"İsrail için yolun sonu" itirafı: Ülke yaptırım riskiyle karşı karşıya
Suriye sınırına 6 kilometre mesafede: Bölgenin geleceğini değiştirecek dev proje
Komşudan petrol hamlesi: Günlük üretim hedefi açıklandı
Hürmüz'deki kıvılcım Bahreyn'i vurdu: 5 ülkeden flaş İran açıklaması
Bölgede deprem paniği! 5.9'luk sarsıntı meclis boşalttırdı: Milletvekilleri can havliyle kaçtı



