Orta Doğu ateş yeri! Ölen ABD'li askerlerin sayısı artıyor

ABD ordusu, İran'a yönelik saldırılarda hayatını kaybeden askerlerinin sayısının 4'e yükseldiğini bildirdi.
ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığının (CENTCOM) ABD merkezli X şirketinin sosyal medya platformundaki hesabından yapılan açıklamada, İran'a yönelik saldırılar sırasında ağır yaralandığı belirtilen 5 askerden birinin yaşamını yitirdiği kaydedildi.
Saldırılarda ölen askerlerin sayısının 4'e yükseldiği bildirilen açıklamada, "büyük çaplı operasyonların ve ABD'nin karşılık verme çalışmalarının sürdüğü" ifade edildi.
- ABD-İSRAİL'İN İRAN'A SALDIRILARI
İsrail ve ABD, Tahran ile Washington yönetimleri arasında müzakereler sürerken 28 Şubat'ta İran'a askeri saldırı başlattı.
İran da İsrail'in yanı sıra ABD üslerinin bulunduğu Katar, Birleşik Arap Emirlikleri ve Bahreyn başta olmak üzere bazı bölge ülkelerinde belirlediği hedeflere saldırılarla karşılık verdi.
ABD-İsrail saldırılarında İran lideri Ali Hamaney'in yanı sıra çok sayıda üst düzey yetkili öldü.
İran Kızılayı, ülkeye yönelik bombardımanlarda 555 kişinin hayatını kaybettiğini, 747 kişinin yaralandığını duyurdu.
- Popüler Haberler -
Trump'tan NATO itirafı: Cumhurbaşkanı Erdoğan olmasa gitmezdim
ABD ile İran arasında kritik randevu: Rubio merak edilen o tarihi açıkladı
Batı Şeria'da ev sahibi Filistinlilere ruhsat engeli! İşgalci İsrail inşaatları durdurdu
Libya'da rehin kalan aktivistler için Türkiye'den yoğun diplomasi: 6'sı İstanbul'a getirildi
İşgalci İsrail yine hukuk tanımadı: Lübnan'a fosfor bombası attı
Suriye'de kritik operasyon: ABD, DEAŞ elebaşlarından birini öldürdü



