İsrail füzesi İran çatışmalarında Arap ülkesine düştü

İran'la çatışmalar sırasında İsrail'den atılan bir füzenin, bir Arap ülkesine düştüğü belirtildi.
İsrail devlet televizyonu KAN'ın haberine göre, ismi açıklanmayan bir kaynak, İsrail Hava Kuvvetleri'nin İran'la çatışmaların ikinci gününde bir insansız hava aracını (İHA) engellemek için füze fırlattığını aktardı.
Söz konusu kaynak, "İHA'ya fırlatılan füze bir Arap ülkesine düştü ve az kalsın insani ve siyasi bir felakete yol açacaktı." ifadelerini kullandı.
Füzenin, bir hava kuvvetleri sistem operatörünün hatası sonucu düştüğünü aktaran kaynak, "Düştüğü Arap ülkesinde önemli hasar ve can kaybına yol açmış olsaydı, savaşın gidişatını etkileyebilirdi." değerlendirmesinde bulundu.
Haberde, İsrail'den atılan söz konusu füzenin hangi Arap ülkesine düştüğüne dair bilgi verilmedi.
- Popüler Haberler -
Lübnan'ın güneyinde 1 İsrail askeri öldü
ABD ve İran arasında varılan 14 maddelik mutabakatın detayları belli oldu
İran: "ABD ile varılan mutabakat zaptı her iki ülkenin devlet başkanları tarafından imzalandı"
Pakistan Başbakanı Şerif: İslamabad Mutabakatı ABD ve İran liderleri tarafından imzalandı
Beyaz Saray, Trump'ın İran anlaşmasını imzaladığı anın görüntülerini yayınladı
Trump'tan cumhurbaşkanı adayı Espriella'ya "tam ve koşulsuz" destek



