Bölgede gerilim tırmanıyor! İran'da devlet televizyonu binası vuruldu

İran devlet televizyonu, ABD-İsrail'in Tahran'daki Radyo ve Televizyon Kurumu (IRIB) yerleşkesinin bazı bölümlerini hedef aldığını duyurdu.
Devlet televizyonunun canlı yayında gelişmeleri aktaran sunucu, "Biraz önce Radyo ve Televizyon Kurumu yerleşkesinin bazı bölümleri düşman ABD ve Siyonist rejimin saldırılarına uğradı." ifadelerini kullandı.
Saldırı sonrasında canlı yayının devam ettiği görülürken sunucu, saldırıyla ortaya çıkan muhtemel hasarın boyutlarının incelendiğini aktardı.
- Popüler Haberler -
Çin-Tayvan arasında tansiyonu yükseltecek ateşleme: HIMARS roketleri ilk örnek oldu
Trump'tan, İsrail'i çıldırtacak Erdoğan itirafı: Çok güçlü bir lider
Trump ve Netanyahu'ya açık mesaj: Geri adım atmayacağız
Netanyahu ile Herzog arasında savaş-barış çatışması: Lübnan'a Arapça mesaj
Rusya: ABD ile İran'ı itidale ve saldırıları derhal durdurmaya çağırıyoruz
BM'den İsrail'in Orta Doğu'daki saldırıları ve diğer çatışmalar için "hesap verebilirlik" çağrısı



