Otobüsten indi, otomobil çarptı: O anlar kamerada
Kayseri'nin Hacılar ilçesinde halk otobüsünden inen bir kişiye otomobilin çarpması kameraya yansıdı.
Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Sakar Çiftliği Mahallesi'nde meydana geldi. Evine gitmek üzere bindiği halk otobüsünden inen Y.D.'ye (16) yolun karşı tarafına geçmeye çalıştığı esnada otomobil çarptı. Çarpmanın şiddetiyle genç, yola savruldu. İhbar üzerine bölgeye sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Ambulansla hastaneye kaldırılan Y.D. tedavi altına alınırken, sürücünün de gözaltına alındığı öğrenildi.

Çevredeki güvenlik kamerasına anbean yansıyan kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.
- Popüler Haberler -
Fenalaşan yolcu için şoför ve yolcular seferber oldu
Kelkit Çayı'nda kaybolan kız 27 gündür aranıyor
LGS'ye geç kalan öğrencilerin yardımına polis yetişti
Diyarbakır'da yaklaşık 15 tonluk beton blok altında kaldılar: 1 ölü, 1 yaralı
Yerköy'de köprüden düşen otomobilde 2 çocuk hayatını kaybetti, 3 kişi yaralandı
Marmara'nın doğusu için kuvvetli yağış uyarısı



