Gaziantep'in İslahiye ilçesinde devrilen motosikletteki 2 kişi öldü

Gaziantep'in İslahiye ilçesinde devrilen motosikletteki 2 kişi hayatını kaybetti.
Ferhat Kelebek (22) idaresindeki 27 BAP 137 plakalı motosiklet, Fevzipasa-Türkbahçe mahalleleri arasındaki kara yolunda, sürücüsünün kontrolünü kaybetmesi sonucu devrildi.
İhbar üzerine olay yerine jandarma ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Sağlık ekipleri, Ferhat Kelebek'in olay yerinde hayatını kaybettiğini belirledi.
Kelebek'in arkasında yer alan ve kazada yaralanan Bilal Dönmez (18) ise kaldırıldığı İslahiye Devlet Hastanesi'nde yaşamını yitirdi.
- Popüler Haberler -
Yaşlanmayı yavaşlatabilir! Hafızaya iyi gelen 4 besin açıklandı
103 yaşındaki kadın açıkladı! Uzun ömrün sırrı buymuş
Trafikte sakin kalmanın sırrı! 90 saniye kuralı nedir?
Uyku bozukluğu yaşayanlar dikkat! Diyabet ihtimali yükseliyor
Günde bir yumurta demans riskini yüzde 30 azaltabilir
Amazon Ormanları'nda rekor kuraklık sonrası gizemli moleküller tespit edildi



