Gaziantep'in İslahiye ilçesinde devrilen motosikletteki 2 kişi öldü

Gaziantep'in İslahiye ilçesinde devrilen motosikletteki 2 kişi hayatını kaybetti.
Ferhat Kelebek (22) idaresindeki 27 BAP 137 plakalı motosiklet, Fevzipasa-Türkbahçe mahalleleri arasındaki kara yolunda, sürücüsünün kontrolünü kaybetmesi sonucu devrildi.
İhbar üzerine olay yerine jandarma ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Sağlık ekipleri, Ferhat Kelebek'in olay yerinde hayatını kaybettiğini belirledi.
Kelebek'in arkasında yer alan ve kazada yaralanan Bilal Dönmez (18) ise kaldırıldığı İslahiye Devlet Hastanesi'nde yaşamını yitirdi.
- Popüler Haberler -
TEM Kumburgaz'da araç yangını
Antalya'da 16 kilo 650 gram eroin ele geçirildi!
Kahramanmaraş'ta çıkan yangında 3 kişi hayatını kaybetti
Ergani'de pikap kaza yaptı: 1'i çocuk 7 yaralı!
Tokat'ta 66 yaşındaki kadını dolandıran 2 şüpheli tutuklandı
Bitlis'te 407 polis adayı mezuniyet sevinci yaşadı



