Türkiye'nin uzay yolculuğunun ikinci yılı: Yolumuza daha büyük hedeflerle devam ediyoruz

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Türkiye'nin insanlı ilk uzay misyonunun gerçekleştirilmesinin 2'nci yıl dönümünü değerlendirdi.
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı'nın Uluslararası Uzay İstasyonu'nda gerçekleştirdiği görevin 2'nci yıl dönümü olduğunu belirterek, "Uzay çalışmalarımızda attığımız her adımla daha ileri hedeflere yürüyoruz." ifadesini kullandı.
Kacır, ABD merkezli X şirketinin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, uzay misyonuna ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Bakan Kacır, paylaşımında, "19 Ocak 2024... Türkiye'nin insanlı ilk uzay misyonunun gerçekleştiği tarih, Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı'nın Uluslararası Uzay İstasyonu'nda gerçekleştirdiği görevin 2'nci yıl dönümündeyiz. Uzay çalışmalarımızda attığımız her adımla daha ileri hedeflere yürüyoruz." ifadelerine yer verdi.
- Popüler Haberler -
BİK Analitik'te yeni dönem: Versiyon 2, Temmuz ayında devreye alınıyor
Apple'dan yeni Siri ses özelleştirme özelliği! Sadece en yeni cihazlarda kullanılabilecek
Danışmanlıkta yapay zeka dönemi! West Monroe'dan çarpıcı hamle
Meta'dan NSO Group'a WhatsApp casus yazılımı suçlaması
Microsoft Teams için yeni toplantı özeti uygulaması yolda
Dell ve HP bilgisayarlarda kritik BitLocker ve SupportAssist sorunu



