Türkiye'nin uzay yolculuğunun ikinci yılı: Yolumuza daha büyük hedeflerle devam ediyoruz

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Türkiye'nin insanlı ilk uzay misyonunun gerçekleştirilmesinin 2'nci yıl dönümünü değerlendirdi.
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı'nın Uluslararası Uzay İstasyonu'nda gerçekleştirdiği görevin 2'nci yıl dönümü olduğunu belirterek, "Uzay çalışmalarımızda attığımız her adımla daha ileri hedeflere yürüyoruz." ifadesini kullandı.
Kacır, ABD merkezli X şirketinin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, uzay misyonuna ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Bakan Kacır, paylaşımında, "19 Ocak 2024... Türkiye'nin insanlı ilk uzay misyonunun gerçekleştiği tarih, Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı'nın Uluslararası Uzay İstasyonu'nda gerçekleştirdiği görevin 2'nci yıl dönümündeyiz. Uzay çalışmalarımızda attığımız her adımla daha ileri hedeflere yürüyoruz." ifadelerine yer verdi.
- Popüler Haberler -
TOYGUN işaretledi KIZILELMA vurdu
Geleceğin mucitleri sahne aldı: FenTECH 2026'da ödüller sahiplerini buldu
Google Chrome'dan Android ve iOS'a otomatik doldurma devrimi
Dragon Ball hayranlarına çağrı! Xenoverse 3 ile yeni bir dönem başlıyor
PUBG Studios'un gizemli oyunu için geri sayım başladı
Türk savunma sanayiinde "kuantum" dönemi! Yol haritası ve stratejik vizyonu açıklandı



