Kapasite geliştirme desteğinde yeni dönem başladı

Kapasite geliştirme destek programı 2026 yılının ilk dönem başvurularına açıldı. 20 milyon lira üst limitli 36 ay vadeli krediler için 20 puanlık finansman desteği sunuluyor. Başvurular 28 Şubat'a kadar yapılabilecek.
Kapasite geliştirme destek programı kapsamında işletmelere sunulan finansman imkanları, 2026 yılının ilk döneminde yeniden başvuruya açılmıştır. Bu program, Türkiye'deki küçük ve orta ölçekli işletmelerin büyümesini ve üretim kapasitesini artırmasını desteklemek amacıyla tasarlanmış önemli bir ekonomik teşvik aracıdır.
DESTEK PROGRAMININ DETAYLARI VE BAŞVURU ŞARTLARI
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, KOSGEB Kapasite Geliştirme Destek Programı 2026 yılı 1. dönem başvurularının bugün başladığını belirterek, 20 milyon lira üst limitli 36 ay vadeli krediler için 20 puanlık finansman desteği sunduklarını bildirdi.
Kacır, ABD merkezli X sosyal medya platformundaki hesabından yaptığı paylaşımda, söz konusu desteğe ilişkin bilgi verdi.
KOBİ'leri büyütmeye, üretimi ve istihdamı güçlendirmeye devam ettiklerini vurgulayan Kacır, "KOSGEB Kapasite Geliştirme Destek Programı 2026 yılı 1. dönem başvurularını başlattık. 20 milyon lira üst limitli 36 ay vadeli krediler için 20 puanlık finansman desteği sunuyoruz. 2025'te 2 bin 440 işletmeye 38,4 milyar lira finansmana erişim imkanı sağladık. Daha güçlü, daha üretken bir Türkiye için işletmelerimizin yanındayız." ifadelerini kullandı.
BAŞVURU TARİHİ VE SÜRECİ
Söz konusu desteğe başvurular 28 Şubat'a kadar yapılabilecek.
- Popüler Haberler -
Akıllı bandaj ile gereksiz antibiyotik kullanımına son
Meta'dan iPhone kullanıcılarına WhatsApp güncelleme uyarısı
Güçlü bağlar kuruluyor! Türkiye ve Polonya savunma sanayisindeki işbirliğini derinleştirecek
Çok yönlü görev kabiliyeti ve öz savunma gücü! TCG Derya Denizkurdu-2/2026 Tatbikatı
OpenAI'den Anthropic'e karşı fiyat savaşı
BTK'den suç işlemek amacıyla da kullanılabilen sahte hatlara önlem



