THY EuroLeague'de takım sayısı artacak!

Avrupa basketbolunun en önemli organizasyonu olan THY EuroLeague'de gelecek sezondan itibaren takım sayısının arttırılması planlanıyor.
THY EuroLeague, gelecek sezondan itibaren takım sayısını arttırmaya hazırlanıyor.
THY EuroLeague'in resmi hesabından yapılan açıklamaya göre, EuroLeague Hissedarlar Kurulu, ligin 18'den 20 takıma çıkarılması önerisini kabul etti.
20 takım önerisi genel kurul onayına sunulacak. Bu öneri, genel kuruldan da geçerse EuroLeague gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanmaya başlayacak.

ALİ KOÇ'TAN OLUMLU MESAJ
Fenerbahçe Beko Başkanı Ali Koç, takımın EuroLeague'de yaşadığı zaferin ardından ligdeki takım sayısının artmasıyla ilgili gelen sorunun ardından, "Bu iyi bir şey. Sorun olmayacaktır. Genişleyeceğiz, iki grup ve iki bölüm olacak." diye konuşmuştu.
- Popüler Haberler -
A Milli Takım, 2026 Dünya Kupası'nda son maçı kazanmak istiyor!
Başpehlivan Feyzullah Aktürk, Kırkpınar'a altın kemeri kuşanmak için gidecek
Beşiktaş, yeni sezon öncesi Ladislav Krejci transferine hazırlanıyor!
Teknik direktör seçimi için konuştu! Aykut Kocaman'dan Fenerbahçe açıklaması
2026 Dünya Kupası heyecanı yarın 6 maçla devam edecek
Türkiye Futbol Federasyonu, Şenol Güneş ile yeni bir yapılanma için çalışmalara başlıyor!



