Sivasspor'dan Rey Manaj transferi... 3,5 yıllık sözleşme imzaladı! Arnavut golcü yeniden kadroda

Transfer haberleri... Sivasspor, eski golcü oyuncusu Rey Manaj'ı yeniden transfer ettiğini duyurdu. Sivasspor, Arnavut milli futbolcu Rey Manaj ile 3,5 yıllık sözleşme imzaladı. İşte, Rey Manaj transferinin detayları...
Trendyol 1. Lig ekiplerinden Özbelsan Sivasspor, eski golcü oyuncusu Rey Manaj'ı yeniden transfer etti.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre devre arası transfer çalışmalarını sürdüren Sivasspor, Arnavut milli futbolcu Rey Manaj ile 3,5 yıllık sözleşme imzaladı.
Sivas'a gelen Rey Manaj, Vali Lütfullah Bilgin Tesisleri'nde Sivasspor Kulübü Başkanı Burak Özçoban ve yönetim kurulu üyelerinin katılımıyla gerçekleştirilen törende, kendisini yeniden kırmızı-beyazlı renklere bağlayan resmi sözleşmeye imza attı.
Rey Manaj, 24 Şubat 1997 tarihinde Arnavutluk'un Lushnje kentinde dünyaya geldi. Futbola İtalya'nın köklü kulüplerinden Inter'in altyapısında başlayan Rey Manaj, kariyerinde sırasıyla Piacenza, Cremonese, Sampdoria, Inter, Pescara, Pisa, Granada, Albacete, Barcelona B, Barcelona, Spezia, Watford, Sivasspor ve Birleşik Arap Emirlikleri temsilcisi Sharjah'ın formalarını giydi.
Arnavutluk A Milli Futbol Takımı formasını da giyen Rey Manaj, milli takım kariyerinde çeşitli resmi karşılaşmalarda görev aldı.
Daha önce Sivasspor formasıyla başarılı bir performans ortaya koyan Rey Manaj, kırmızı-beyazlı ekipte görev aldığı 63 resmi karşılaşmada 34 gol kaydetti.
- Popüler Haberler -
Hull City'den sürpriz Abdülkadir Ömür kararı
A Milli Takım, 2026 Dünya Kupası'nda son maçı kazanmak istiyor!
Başpehlivan Feyzullah Aktürk, Kırkpınar'a altın kemeri kuşanmak için gidecek
Beşiktaş, yeni sezon öncesi Ladislav Krejci transferine hazırlanıyor!
Teknik direktör seçimi için konuştu! Aykut Kocaman'dan Fenerbahçe açıklaması
2026 Dünya Kupası heyecanı yarın 6 maçla devam edecek



