Sivasspor'dan Rey Manaj transferi... 3,5 yıllık sözleşme imzaladı! Arnavut golcü yeniden kadroda

Transfer haberleri... Sivasspor, eski golcü oyuncusu Rey Manaj'ı yeniden transfer ettiğini duyurdu. Sivasspor, Arnavut milli futbolcu Rey Manaj ile 3,5 yıllık sözleşme imzaladı. İşte, Rey Manaj transferinin detayları...
Trendyol 1. Lig ekiplerinden Özbelsan Sivasspor, eski golcü oyuncusu Rey Manaj'ı yeniden transfer etti.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre devre arası transfer çalışmalarını sürdüren Sivasspor, Arnavut milli futbolcu Rey Manaj ile 3,5 yıllık sözleşme imzaladı.
Sivas'a gelen Rey Manaj, Vali Lütfullah Bilgin Tesisleri'nde Sivasspor Kulübü Başkanı Burak Özçoban ve yönetim kurulu üyelerinin katılımıyla gerçekleştirilen törende, kendisini yeniden kırmızı-beyazlı renklere bağlayan resmi sözleşmeye imza attı.
Rey Manaj, 24 Şubat 1997 tarihinde Arnavutluk'un Lushnje kentinde dünyaya geldi. Futbola İtalya'nın köklü kulüplerinden Inter'in altyapısında başlayan Rey Manaj, kariyerinde sırasıyla Piacenza, Cremonese, Sampdoria, Inter, Pescara, Pisa, Granada, Albacete, Barcelona B, Barcelona, Spezia, Watford, Sivasspor ve Birleşik Arap Emirlikleri temsilcisi Sharjah'ın formalarını giydi.
Arnavutluk A Milli Futbol Takımı formasını da giyen Rey Manaj, milli takım kariyerinde çeşitli resmi karşılaşmalarda görev aldı.
Daha önce Sivasspor formasıyla başarılı bir performans ortaya koyan Rey Manaj, kırmızı-beyazlı ekipte görev aldığı 63 resmi karşılaşmada 34 gol kaydetti.
- Popüler Haberler -
Galatasaray'dan Kolo Muani ve Vlahovic hamlesi: Transferde sıcak gelişme
Vincenzo Italiano imzayı attı
Fenerbahçe'de heyecan dorukta! Aziz Yıldırım ve Hakan Safi karşı karşıya
New York Knicks, NBA final serisinde 2-0 öne geçti
Fetih Kupası'nda üçüncü gün geride kaldı
Milli futbolcu Arda Güler: Hayallerimi yaşıyorum ve ülkeme hizmet etmek istiyorum



