Milli futbolcu Ahmet Çalık vefatının 4. yılında anıldı

Gençlerbirliği Kulübü, altyapısında yetişen Ahmet Çalık'ı, vefatının 4. yılında yayımladığı mesajla andı.
Gençlerbirliği Kulübünün, ABD merkezli X şirketinin sosyal medya platformundaki hesabından yapılan paylaşımda, "Daima kalbimizde olacaksın... Kulübümüzün altyapısında yetişen en önemli isimlerden Ahmet Çalık'ı vefatının 4. yılında saygı, özlem ve rahmetle anıyoruz." ifadelerine yer verildi.
Milli futbolcu Ahmet Çalık, 11 Ocak 2022'de Konya'dan Ankara'ya dönerken geçirdiği trafik kazası sonucu hayatını kaybetmişti.
- Popüler Haberler -
Zeynep Sönmez, Rosmalen Şampiyonası'nda çeyrek finalde!
Orta sahaya Khephren Thuram! Galatasaray ilk hamleyi yaptı
2026 FIFA Dünya Kupası "sıcak" geçecek
Aziz Yıldırım: Aykut Kocaman ile yeni bir sayfa açıyoruz
Galatasaray'ın kiralık yıldızı Noa Lang, Napoli'ye geri döndü
2026 Dünya Kupası: ABD, Kanada ve Meksika ev sahipliğinde tarihi açılış maçı başlıyor!



