Milli futbolcu Ahmet Çalık vefatının 4. yılında anıldı

Gençlerbirliği Kulübü, altyapısında yetişen Ahmet Çalık'ı, vefatının 4. yılında yayımladığı mesajla andı.
Gençlerbirliği Kulübünün, ABD merkezli X şirketinin sosyal medya platformundaki hesabından yapılan paylaşımda, "Daima kalbimizde olacaksın... Kulübümüzün altyapısında yetişen en önemli isimlerden Ahmet Çalık'ı vefatının 4. yılında saygı, özlem ve rahmetle anıyoruz." ifadelerine yer verildi.
Milli futbolcu Ahmet Çalık, 11 Ocak 2022'de Konya'dan Ankara'ya dönerken geçirdiği trafik kazası sonucu hayatını kaybetmişti.
- Popüler Haberler -
Bir paylaşım da Kerem Aktürkoğlu'ndan! ''Eleştirileceğiz, ders çıkaracağız''
Arjantin'de Messi kararı: Teknik direktör açıklama yaptı
Türkiye İş Bankası Gelişim Ligi'nde Bölge Şampiyonası Heyecanı Başlıyor
100. kez koşulacak! Türk at yarışçılığının derbisi Gazi Koşusu yarın
2026 FIFA Dünya Kupası'nda Uğurcan Çakır ve Arda Güler 3 maçta da tam süre aldı!
Muslera'nın rekor gecesi kabusa döndü! Hatası ülkesine pahalıya patladı



