Hentbol Kadınlar Süper Ligi'nde 12. hafta perdesi yarın açılacak

Hentbol Kadınlar Süper Lig'de 12. hafta karşılaşmaları yarın başlayacak. İlk maç Yenimahalle Belediyespor ile Üsküdar Belediyespor arasında oynanacak.
Hentbol Kadınlar Süper Lig'de 2025-2026 sezonuna 12. hafta karşılaşmalarıyla devam edilecek.
Türkiye Hentbol Federasyonunun açıklamasına göre ligde haftanın maç programı şöyle:
Yarın:
17.00 Yenimahalle Belediyespor-Üsküdar Belediyespor (Gazi Mustafa Kemal Atatürk)

31 Ocak Cumartesi:
17.00 Armada Praxis Yalıkavak-Ortahisar Belediyespor (Bodrum Binnaz Karakaya)
17.00 Odunpazarı-Göztepe (Porsuk)
1 Şubat Pazar:
20.00 MC Sistem Yurdum-Bursa Büyükşehir Belediyespor (Prof. Dr. Yaşar Sevim)
- Popüler Haberler -
Enner Valencia: Fenerbahçe taraftarına selam, sizi çok özlüyorum!
Türkiye - ABD maçını stadyumda 70 bin 492 taraftar takip etti
Bizim Çocuklar'dan ABD'de son saniye golü! Dünya Kupası'nı galibiyetle kapattık
Dünya, A Milli Takım'ın galibiyetini konuşuyor
Kaan Ayhan: Duygusallık var, pek sevinemedik
Türkiye, 2026 Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti!



