Hentbol Kadınlar Süper Ligi'nde 12. hafta perdesi yarın açılacak

Hentbol Kadınlar Süper Lig'de 12. hafta karşılaşmaları yarın başlayacak. İlk maç Yenimahalle Belediyespor ile Üsküdar Belediyespor arasında oynanacak.
Hentbol Kadınlar Süper Lig'de 2025-2026 sezonuna 12. hafta karşılaşmalarıyla devam edilecek.
Türkiye Hentbol Federasyonunun açıklamasına göre ligde haftanın maç programı şöyle:
Yarın:
17.00 Yenimahalle Belediyespor-Üsküdar Belediyespor (Gazi Mustafa Kemal Atatürk)

31 Ocak Cumartesi:
17.00 Armada Praxis Yalıkavak-Ortahisar Belediyespor (Bodrum Binnaz Karakaya)
17.00 Odunpazarı-Göztepe (Porsuk)
1 Şubat Pazar:
20.00 MC Sistem Yurdum-Bursa Büyükşehir Belediyespor (Prof. Dr. Yaşar Sevim)
- Popüler Haberler -
Galatasaray'dan Kolo Muani ve Vlahovic hamlesi: Transferde sıcak gelişme
Vincenzo Italiano imzayı attı
Fenerbahçe'de heyecan dorukta! Aziz Yıldırım ve Hakan Safi karşı karşıya
New York Knicks, NBA final serisinde 2-0 öne geçti
Fetih Kupası'nda üçüncü gün geride kaldı
Milli futbolcu Arda Güler: Hayallerimi yaşıyorum ve ülkeme hizmet etmek istiyorum



