Hasret sona erdi! Fenerbahçe'nin yeni transferi Kante, İstanbul'a geldi

Fenerbahçe'nin yeni transferi N'Golo Kante, İstanbul'a geldi. Havalimanını dolduran sarı-lacivertli taraftarlar, yıldız oyuncuyu meşaleler yakıp tezahüratlar yaparak bekledi.
Suudi Arabistan'dan özel uçakla Sabiha Gökçen Havalimanı Genel Havacılık Terminali'ne gelen 34 yaşındaki futbolcuya Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyeleri Ertan Torunoğulları ve Cem Ciritçi eşlik etti.

Havalimanını dolduran sarı-lacivertli taraftarlar, yıldız oyuncuyu meşaleler yakıp tezahüratlar yaparak bekledi.

Uçağın inmesinin ardından taraftarlar, Kante'yi görebilmek için birbirleriyle yarıştı. Yıldız oyuncu, yönetim kurulu üyeleri ve kulüp temsilcileriyle birlikte taraftarları selamladı.

N'Golo Kante daha sonra kendisi için tahsis edilen araca binerek alandan ayrıldı.

Fenerbahçe, Suudi Arabistan'ın Al Ittihad ekibinden transfer ettiği Fransız futbolcuyla 2,5 yıllık sözleşme imzaladı.
- Popüler Haberler -
Enner Valencia: Fenerbahçe taraftarına selam, sizi çok özlüyorum!
Türkiye - ABD maçını stadyumda 70 bin 492 taraftar takip etti
Bizim Çocuklar'dan ABD'de son saniye golü! Dünya Kupası'nı galibiyetle kapattık
Dünya, A Milli Takım'ın galibiyetini konuşuyor
Kaan Ayhan: Duygusallık var, pek sevinemedik
Türkiye, 2026 Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti!



