Hasret sona erdi! Fenerbahçe'nin yeni transferi Kante, İstanbul'a geldi

Fenerbahçe'nin yeni transferi N'Golo Kante, İstanbul'a geldi. Havalimanını dolduran sarı-lacivertli taraftarlar, yıldız oyuncuyu meşaleler yakıp tezahüratlar yaparak bekledi.
Suudi Arabistan'dan özel uçakla Sabiha Gökçen Havalimanı Genel Havacılık Terminali'ne gelen 34 yaşındaki futbolcuya Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyeleri Ertan Torunoğulları ve Cem Ciritçi eşlik etti.

Havalimanını dolduran sarı-lacivertli taraftarlar, yıldız oyuncuyu meşaleler yakıp tezahüratlar yaparak bekledi.

Uçağın inmesinin ardından taraftarlar, Kante'yi görebilmek için birbirleriyle yarıştı. Yıldız oyuncu, yönetim kurulu üyeleri ve kulüp temsilcileriyle birlikte taraftarları selamladı.

N'Golo Kante daha sonra kendisi için tahsis edilen araca binerek alandan ayrıldı.

Fenerbahçe, Suudi Arabistan'ın Al Ittihad ekibinden transfer ettiği Fransız futbolcuyla 2,5 yıllık sözleşme imzaladı.
- Popüler Haberler -
Galatasaray'dan Kolo Muani ve Vlahovic hamlesi: Transferde sıcak gelişme
Vincenzo Italiano imzayı attı
Fenerbahçe'de heyecan dorukta! Aziz Yıldırım ve Hakan Safi karşı karşıya
New York Knicks, NBA final serisinde 2-0 öne geçti
Fetih Kupası'nda üçüncü gün geride kaldı
Milli futbolcu Arda Güler: Hayallerimi yaşıyorum ve ülkeme hizmet etmek istiyorum



