OGM'den vatandaşlara yüksek yangın riski uyarısı! "Ormanlarımızı ve geleceğimizi ateşe atmayalım"

Orman Genel Müdürlüğü, yangın riskinin devam ettiğini belirterek vatandaşlara yüksek yangın riski uyarısında bulundu. OGM, "Ormanda ateş veya duman gördüğümüzde 112'yi arayalım, ormanlarımızı ve geleceğimizi ateşe atmayalım." ifadeleri kullanıldı.
Tarım ve Orman Bakanlığına bağlı Orman Genel Müdürlüğünün (OGM) sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "yüksek yangın riski uyarısı" yapılarak, yüksek sıcaklık, şiddetli rüzgar ve düşük nemle birlikte "Yeşil Vatan"ın yangın riski altında olduğuna işaret edildi.

Bakan Yumaklı'dan vatandaşlara uyarı: Önümüzdeki hafta orman yangınları konusunda yüksek riskli
Paylaşımda, "Lütfen açık alanda ateş yakmayalım, sigara izmaritini doğaya atmayalım. Ormanda ateş veya duman gördüğümüzde 112'yi arayalım, ormanlarımızı ve geleceğimizi ateşe atmayalım." ifadeleri kullanıldı.
- Popüler Haberler -
Bakan Gürlek: Kadına yönelik şiddet suçları soruşturma büroları yaygınlaştırılacak
İstanbul merkezli 15 ilde "örgütlü kredi dolandırıcılığı" operasyonu: 27 şüpheli yakalandı
Ankara'da kumar oynatılan 4 iş yerine operasyon: 11 gözaltı
Kılıçdaroğlu: "Arınacağız kirlilikten, temiz siyaset yapacağız" dedi, ihraç edilecek isimler belli oldu
Şoförü Ağbaba'yı böyle yalanladı
Venezuela hükümetinden muhalefetin teklifine ret



