OGM'den vatandaşlara yüksek yangın riski uyarısı! "Ormanlarımızı ve geleceğimizi ateşe atmayalım"

Orman Genel Müdürlüğü, yangın riskinin devam ettiğini belirterek vatandaşlara yüksek yangın riski uyarısında bulundu. OGM, "Ormanda ateş veya duman gördüğümüzde 112'yi arayalım, ormanlarımızı ve geleceğimizi ateşe atmayalım." ifadeleri kullanıldı.
Tarım ve Orman Bakanlığına bağlı Orman Genel Müdürlüğünün (OGM) sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "yüksek yangın riski uyarısı" yapılarak, yüksek sıcaklık, şiddetli rüzgar ve düşük nemle birlikte "Yeşil Vatan"ın yangın riski altında olduğuna işaret edildi.

Bakan Yumaklı'dan vatandaşlara uyarı: Önümüzdeki hafta orman yangınları konusunda yüksek riskli
Paylaşımda, "Lütfen açık alanda ateş yakmayalım, sigara izmaritini doğaya atmayalım. Ormanda ateş veya duman gördüğümüzde 112'yi arayalım, ormanlarımızı ve geleceğimizi ateşe atmayalım." ifadeleri kullanıldı.
- Popüler Haberler -
Sapkınlığı meşrulaştırma planına valilikten geçit yok: Rezil bara kilit vuruldu
Muğla'da orman yangını! 3 helikopter ve 1 uçakla anında müdahale edildi
Hürmüz'de yaşanan gerilim! AK Parti Sözcüsü Çelik: İran barışı risk altında
Antalya'da kötü koku harekete geçirdi! 3 gün önce öldüğü ortaya çıktı
TBMM Başkanı Kurtulmuş: Çıkarılacak yasa asla af niteliğinde olmayacaktır
Emine Erdoğan'dan AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na ilişkin paylaşım



