İzmir'in su çilesi bitmiyor... Kesintiler sıklaştırıldı

İzmir'in merkez ilçelerinde 3 günde bir uygulanan planlı su kesintilerinin, yarından itibaren 2 günde bir yapılacağı bildirildi.
İzmir Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğünün (İZSU), ABD merkezli X şirketinin sosyal medya platformundaki hesabından yapılan açıklamada, kuraklık nedeniyle uygulanan ve 3 günde bir dönüşümlü devam eden planlı su kesintilerinin güncel su tüketim verileri göz önünde bulundurularak yeniden düzenlendiği belirtildi.
9 Eylül'den itibaren 2 günde bir olacak kesintilerin 23.00-05.00 arasında uygulanacağı bildirildi.
Yeni planın 2 ayrı bölge olarak tanımlandığı belirtilen açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
"1.Bölge: Çiğli, Karşıyaka, Bornova, Bayraklı, Gaziemir
2.Bölge: Konak, Karabağlar, Buca, Balçova, Narlıdere, Güzelbahçe"
İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan Su Kurulu, kentteki kuraklık ve azalan su kaynakları nedeniyle 6 Ağustos'tan itibaren 23.00 ile 05.00 saatlerinde kısmi su kesintileri uygulanacağını duyurmuştu.
- Popüler Haberler -
Ankara ve Riyad'dan karşılıklı vize kolaylığı... Muafiyet dönemi başladı
KIZILELMA, ANKA III ve TB3... Türkiye'nin yerli ve milli savunma hamlesi: NATO için önemli fırsat
AFAD: Gaziantep'te deprem oldu!
TRT Tabii'den yeni orijinal dizi: “Sumud” ile Filistin teması ekrana taşınıyor
Beyaz et soruşturmasında 13 şirkete denetim kayyumluğu: Başsavcılıktan açıklama
HSK'dan dev atama! 4 bin 608 hakim ve savcının yeni görev yerleri belli oldu



