İzmir'in su çilesi bitmiyor... Kesintiler sıklaştırıldı

İzmir'in merkez ilçelerinde 3 günde bir uygulanan planlı su kesintilerinin, yarından itibaren 2 günde bir yapılacağı bildirildi.
İzmir Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğünün (İZSU), ABD merkezli X şirketinin sosyal medya platformundaki hesabından yapılan açıklamada, kuraklık nedeniyle uygulanan ve 3 günde bir dönüşümlü devam eden planlı su kesintilerinin güncel su tüketim verileri göz önünde bulundurularak yeniden düzenlendiği belirtildi.
9 Eylül'den itibaren 2 günde bir olacak kesintilerin 23.00-05.00 arasında uygulanacağı bildirildi.
Yeni planın 2 ayrı bölge olarak tanımlandığı belirtilen açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
"1.Bölge: Çiğli, Karşıyaka, Bornova, Bayraklı, Gaziemir
2.Bölge: Konak, Karabağlar, Buca, Balçova, Narlıdere, Güzelbahçe"
İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan Su Kurulu, kentteki kuraklık ve azalan su kaynakları nedeniyle 6 Ağustos'tan itibaren 23.00 ile 05.00 saatlerinde kısmi su kesintileri uygulanacağını duyurmuştu.
- Popüler Haberler -
Rasim Arı yuvaya dönüyor: Rozeti Cumhurbaşkanı Erdoğan takacak
İçişleri Bakanlığı: Saray Belediye Başkanı hakkında soruşturma izni verildi
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı El Ghazouani ile görüştü
HAVELSAN'dan genç mucitlere çağrı: KAAN'ın yazılımını biz yapıyoruz sıra sizde
Edremit'te kuduz alarmı: 7 mahalle karantinaya alındı
Bakan Göktaş'tan genç Müslüman kadınlara çağrı: Geleceğe cesaretle bakan özgüvenli bir sözümüz var



