İstanbul'da doğal gaz ve nükleer zirve: Bakan Bayraktar Rusya Başbakan Yardımcısı Novak ile bir araya geldi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan, İstanbul'da Aleksandr Novak ile bir araya gelerek Türkiye–Rusya enerji gündemini değerlendirdi.
Bayraktar, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, Novak ile Türkiye ve Rusya'nın enerji gündemini değerlendirdiklerini kaydetti.
Görüşmelerinde doğal gaz ve nükleer enerji başta olmak üzere devam eden iş birliklerinin seyrini ve yeni iş birliği fırsatlarını ele aldıklarını aktaran Bayraktar, "Enerji diyaloğumuzu, devam eden projelerin sağlıklı ilerlemesi ve karşılıklı faydayı büyütecek yeni başlıkların olgunlaştırılması odağında sürdürmeyi önemsiyoruz." ifadesini kullandı.
- Popüler Haberler -
"İmamoğlu'nun milletvekilleriyle görüşmesi yasaklandı" iddialarına savcılıktan yalanlama
Aynı salon, aynı saat! CHP'de grup açmazı
Metrobüste yan baktın cinayeti!
AK Parti Sözcüsü Çelik, yeniden BBP Genel Başkanı seçilen Destici'yi tebrik etti
Karşıyaka sahilinde bıçaklanan 15 yaşındaki çocuk hayatını kaybetti: 2 şüpheli tutuklandı
Bakan Şimşek: Enflasyon düşmeye devam edecek



