İstanbul'da doğal gaz ve nükleer zirve: Bakan Bayraktar Rusya Başbakan Yardımcısı Novak ile bir araya geldi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan, İstanbul'da Aleksandr Novak ile bir araya gelerek Türkiye–Rusya enerji gündemini değerlendirdi.
Bayraktar, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, Novak ile Türkiye ve Rusya'nın enerji gündemini değerlendirdiklerini kaydetti.
Görüşmelerinde doğal gaz ve nükleer enerji başta olmak üzere devam eden iş birliklerinin seyrini ve yeni iş birliği fırsatlarını ele aldıklarını aktaran Bayraktar, "Enerji diyaloğumuzu, devam eden projelerin sağlıklı ilerlemesi ve karşılıklı faydayı büyütecek yeni başlıkların olgunlaştırılması odağında sürdürmeyi önemsiyoruz." ifadesini kullandı.
- Popüler Haberler -
Kahramanmaraş'ta 250 milyon liralık "kripto" vurgunu: Sahte çağrı merkeziyle vatandaşı soydular
Ankara'da NATO zirvesi düzenlemesi: O metro duraklarında iniş-biniş yasak
Bursa'da "Daltonlar" çetesine darbe! Ev kurşunlayan magandalar kıskıvrak yakalandı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı gururlandıran gün! Torununa diplomasını kendi elleriyle verdi
Kocaeli'de FETÖ'nün güncel yapılanmasına ağır darbe! Sözde eğitim kurumlarına şafak operasyonu
Sözde ateşkes, özde katliam! İsrail Gazze'de durmuyor: Bilanço ağırlaşıyor



