İstanbul'da ambulansa yol vermeyen sürücüye ceza

Eyüpsultan'da ambulansa yol vermeyen otomobil sürücüsüne, 3 bin 160 lira ceza uygulandı.
Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü Sanal Trafik Devriyesi ekipleri, Eyüpsultan'da TEM Otoyolu'nda bir otomobil sürücüsünün ambulansa yol vermeyerek ilerlediğine ilişkin görüntülerin sosyal medyada paylaşılması üzerine çalışma başlattı.
Aracının plaka bilgilerinden kimliği tespit edilen sürücü B.İ. gözaltına alındı.
Polis merkezine götürülen B.İ'ye, Karayolları Trafik Kanunu'nun "sürekli sol şerit ihlali" ve "geçiş üstünlüğü bulunan araçlara yol vermemek" maddelerinden 3 bin 160 lira cezai işlem uygulandı.
- Popüler Haberler -
Gülistan Doku'nun yerini söyleyeceğine söz verdi! Umut Altaş: Türkiye'ye iademi istiyorum
22 kiloyla gitti, 9 kiloyla can verdi: 4 yaşındaki Aren'in otopsi raporu kan dondurdu
Silivri'de facia: Minibüs tarlaya uçtu, ölü ve çok sayıda yaralı var
Burası Antarktika değil Hakkari! 5 metrelik kar duvarı görenleri hayrete düşürdü
Ağrı'da feci zincirleme kaza... Tır motosikletin üzerine devrildi: Ölü ve yaralılar var
ÖNDER Gençlik'te mezuniyet gururu! 7 dev projede dönem tamamlandı



