İstanbul'da ambulansa yol vermeyen sürücüye ceza

Eyüpsultan'da ambulansa yol vermeyen otomobil sürücüsüne, 3 bin 160 lira ceza uygulandı.
Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü Sanal Trafik Devriyesi ekipleri, Eyüpsultan'da TEM Otoyolu'nda bir otomobil sürücüsünün ambulansa yol vermeyerek ilerlediğine ilişkin görüntülerin sosyal medyada paylaşılması üzerine çalışma başlattı.
Aracının plaka bilgilerinden kimliği tespit edilen sürücü B.İ. gözaltına alındı.
Polis merkezine götürülen B.İ'ye, Karayolları Trafik Kanunu'nun "sürekli sol şerit ihlali" ve "geçiş üstünlüğü bulunan araçlara yol vermemek" maddelerinden 3 bin 160 lira cezai işlem uygulandı.
- Popüler Haberler -
Yargıtay ve Danıştaya seçilen yeni üyelere ilişkin kararlar Resmi Gazete'de
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Fenerbahçe Başkanı Yıldırım'a tebrik telefonu
Katil Netanyahu'nun hadsiz sözlerine Türkiye'den peş peşe tepki: Hezeyan ve yok hükmünde
Aynur Kanbur cinayetinde kritik dönemeç: Katil, kan donduran o anları anlattı
Trump, USMCA'yı gözden çıkardı: Anlaşmayı yenilemeyi düşünmüyorum
Türkiye'nin iklim hedefleri Bonn Konferansı'nda: Bakan Kurum'dan G77 ve Çin grubuna COP31 mesajı



