İstanbul Valiliği duyurdu: 6 ilçede miting ve yürüyüşler yasaklandı

İstanbul Valiliği, Beşiktaş, Beyoğlu, Eyüpsultan, Kağıthane, Sarıyer ve Şişli İlçelerinde 10 Eylül'e kadar gösteri ve yürüyüş yasağının uygulanacağını duyurdu
Valilik tarafından yapılan açıklamada şu ifadeler yer aldı:
"İlimiz Beşiktaş, Beyoğlu, Eyüpsultan, Kağıthane, Sarıyer ve Şişli İlçelerinde her türlü miting, basın açıklaması, açık yer toplantıları ile gösteri yürüyüşleri, çadır kurma, stant açma, oturma eylemi, imza kampanyası, anma töreni vb. türdeki eylem ve etkinlikler ile el ilanı dağıtılması, pankart/afiş asılması vb. organizasyonlar, 5442 sayılı İl İdaresi Kanununun 11. maddesinin (a) ve (c) bentleri ile 2911 sayılı Toplantı ve Gösteri Yürüyüşleri Kanunu'nun 17. ve 19. maddelerinden doğan yükümlülükler gereği, 07.09.2025 Pazar günü saat 20.00'dan 10.09.2025 günü saat 23.59'a kadar yasaklanmıştır."
- Popüler Haberler -
İzmir'de CHP'li iki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Başkanlar gözaltında
18 yaş altı suçlarda ceza sınırı artırılsın
TBMM Başkanı Kurtulmuş: Türkiye, KKTC'nin ve Kıbrıs'ın tamamının garantörüdür
ABD Başkanı Trump: Türkiye, çok güçlü bir orduya sahip
TBMM Adalet Komisyonunda 12. Yargı Paketi kabul edildi
Rasim Arı yuvaya dönüyor: Rozeti Cumhurbaşkanı Erdoğan takacak



