İstanbul Boğazı'nda gemi trafiği normale döndü

İstanbul Boğazı'nda yedekli gemi geçişi nedeniyle çift yönde askıya alınan gemi trafiği güney-kuzey yönlü olarak açıldı.
Alınan bilgiye göre, Haydarpaşa Limanı çıkışlı, yedekli gemi geçişi sebebiyle Boğaz, çift yönde trafiğe kapatıldı.
Geminin geçişinin tamamlanmasının ardından Boğaz, saat 16.00 itibarıyla güney-kuzey yönde yeniden trafiğe açıldı.
- Popüler Haberler -
Türkiye tecrübesini Şam'a taşıyor: Bölgede imar masası kuruldu
Sayıştay'da Metin Yener dönemi devam ediyor: TBMM seçimini tamamladı
TEM otoyolu kenarında dehşet anları! Alevler mahalleyi sardı
CHP'de Edirne depremi! Keşan Belediye Başkanı partisinden istifa etti
12. Yargı Paketi, TBMM Adalet Komisyonunda
NATO üyesi 32 ülkenin lideri Ankara'da buluşacak



