İstanbul Boğazı'nda gemi trafiği normale döndü

İstanbul Boğazı'nda yedekli gemi geçişi nedeniyle çift yönde askıya alınan gemi trafiği güney-kuzey yönlü olarak açıldı.
Alınan bilgiye göre, Haydarpaşa Limanı çıkışlı, yedekli gemi geçişi sebebiyle Boğaz, çift yönde trafiğe kapatıldı.
Geminin geçişinin tamamlanmasının ardından Boğaz, saat 16.00 itibarıyla güney-kuzey yönde yeniden trafiğe açıldı.
- Popüler Haberler -
Cem Uzan'a Fransa'dan ulaştılar ama... Genç Parti liderinden Özgür Özel'e rest: Önce aklanın
Bakan Fidan, Tom Barrack'ı kabul etti
Cumhurbaşkanı Erdoğan: İsrail'e sert tepki: Hitler'in yolundan gidenler unutmasınlar!
Muhsin Yazıcıoğlu soruşturmasında "yetkisizlik" kararı
NATO Zirvesi için başkentte üst düzey güvenlik tedbirleri uygulanacak
Organize beyaz et çetesine eş zamanlı darbe! 13 şirkete denetim kayyımı



