İSKİ'den atık su skandalı! Denetime takıldı, ceza yedi

Ambarlı Atık Su Arıtma Tesisi'nde arıtılmadan denize bırakılan atık su nedeniyle Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi'ne (İSKİ) milyonlarca liralık ceza kesti. Sorumlular hakkında yasal işlem başlatılacağı bildirildi.
Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamaya göre, İstanbul İl Müdürlüğü ekiplerince, çevre denetimleri kapsamında İSKİ'ye bağlı Ambarlı İleri Biyolojik Atık Su Arıtma Tesisi'nde yapılan incelemede, kentsel atık suların bir kısmının arıtma işlemi yapılmadan deşarj edildiği tespit edildi.

İSKİ'ye Çevre Kanunu uyarınca 3 milyon 343 bin 688 lira idari ceza uygulandı.

Sorumlular hakkında suç duyurusunda bulunulacağı belirtildi.
- Popüler Haberler -
Ağrı'da feci zincirleme kaza... Tır motosikletin üzerine devrildi: Ölü ve yaralılar var
ÖNDER Gençlik'te mezuniyet gururu! 7 dev projede dönem tamamlandı
Sapkınlığı meşrulaştırma planına valilikten geçit yok: Rezil bara kilit vuruldu
Muğla'da orman yangını! 3 helikopter ve 1 uçakla anında müdahale edildi
Hürmüz'de yaşanan gerilim! AK Parti Sözcüsü Çelik: İran barışı risk altında
Antalya'da kötü koku harekete geçirdi! 3 gün önce öldüğü ortaya çıktı



