İSKİ'den atık su skandalı! Denetime takıldı, ceza yedi

Ambarlı Atık Su Arıtma Tesisi'nde arıtılmadan denize bırakılan atık su nedeniyle Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi'ne (İSKİ) milyonlarca liralık ceza kesti. Sorumlular hakkında yasal işlem başlatılacağı bildirildi.
Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamaya göre, İstanbul İl Müdürlüğü ekiplerince, çevre denetimleri kapsamında İSKİ'ye bağlı Ambarlı İleri Biyolojik Atık Su Arıtma Tesisi'nde yapılan incelemede, kentsel atık suların bir kısmının arıtma işlemi yapılmadan deşarj edildiği tespit edildi.

İSKİ'ye Çevre Kanunu uyarınca 3 milyon 343 bin 688 lira idari ceza uygulandı.

Sorumlular hakkında suç duyurusunda bulunulacağı belirtildi.
- Popüler Haberler -
MHP İstanbul ilçelerinde kongre heyecanı başladı: Eyüpsultan ve Esenler'de seçimler yapıldı
Milli Eğitim Bakanı Tekin, şehit öğretmen Şenay Aybüke Yalçın'ı andı
"CHP Grup Toplantısı Saat 14.00'te Genel Merkez'de" Kılıçdaroğlu: Biz bu oyunu bozarız!
İstanbul'da mevzuata aykırı karot raporu hazırladıkları iddia edilen 43 şüpheliye dava
CHP grup toplantısına ziyaretçi kabul edilmeyecek
CHP'deki kriz derinleşiyor! Günün Manşeti | 9 Haziran 2026 Salı



