İçişleri Bakanı Çiftçi, AK Parti İstanbul İl Başkanlığını ziyaret etti

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, AK Parti İstanbul İl Başkanlığını ziyaret etti.
Bakan Çiftçi, ziyaretinde, İl Başkanı Abdullah Özdemir ve partililer tarafından karşılandı.

İl başkanlığında Özdemir ve partililerle görüşen Çiftçi, daha sonra buradan ayrıldı.
- Popüler Haberler -
Enerjide zincirler kırılıyor! Petrol ve doğal gazda tarihi hedef
Ev sahibi olmak isteyenlere müjde! TOKİ'de açık satış başladı
Bahtiyar ve Güran aileleri birbirine girdi: Savcılık soruşturma başlattı
183 ülkeden sıfır atık buluşması... Sıfır Atık Festivali 400 bin kişiyi ağırladı
Dilan Polat'ın Instagram hesabına mahkeme kararı: Erişim engellendi
Düğününe birkaç saat kalmıştı... Filistinli damat İsrail saldırısında yaşamını yitirdi



