Ermenistan Başbakanı Paşinyan'dan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a bayram telefonu

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kurban Bayramı tebriki için kendisini arayan Ermenistan Başbakanı Paşinyan'la telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kurban Bayramı tebriki için kendisini arayan Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan'la telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığının sosyal medya hesabından yapılan paylaşıma göre, görüşmede, Türkiye ile Ermenistan arasındaki temaslar, bölgesel ve küresel konular ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, bölgede kapsamlı normalleşmenin ve Azerbaycan ile Ermenistan arasındaki barışçıl müzakerelerin önemine dikkati çekerek, Türkiye ile Ermenistan arasındaki temaslardan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Başbakan Paşinyan ise Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın ve Türk halkının Kurban Bayramı'nı kutladı.
- Popüler Haberler -
CHP görev değişikliği krizi: Kılıçdaroğlu öfkesi duvarlara yazıldı
Ankara NATO Zirvesi'ne hazır: Operasyon Turkuaz devrede
Emniyet teşkilatına 13 bin taze güç
Rize'de katliam gibi kaza: 4 ölü 3 ağır yaralı
İzmir'de düzensiz göçmen operasyonu: 24'ü yakalandı 35 kişi kurtarıldı
İlaç devleri sıraya girdi: Aksaray'ın ata tohumu Rusya ve İspanya yolcusu



