Ermenistan Başbakanı Paşinyan'dan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a bayram telefonu

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kurban Bayramı tebriki için kendisini arayan Ermenistan Başbakanı Paşinyan'la telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kurban Bayramı tebriki için kendisini arayan Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan'la telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığının sosyal medya hesabından yapılan paylaşıma göre, görüşmede, Türkiye ile Ermenistan arasındaki temaslar, bölgesel ve küresel konular ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, bölgede kapsamlı normalleşmenin ve Azerbaycan ile Ermenistan arasındaki barışçıl müzakerelerin önemine dikkati çekerek, Türkiye ile Ermenistan arasındaki temaslardan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Başbakan Paşinyan ise Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın ve Türk halkının Kurban Bayramı'nı kutladı.
- Popüler Haberler -
Kanun teklifi TBMM'de! Emniyette yeni dönem: Rütbe oranları yeniden belirlendi
AP raporu sonrası manipülasyonda gecikmediler: Yeşil pasaport iddialarına DMM'den yalanlama
Kazan'daki kritik zirvede dostluk vurgusu! Putin: Cumhurbaşkanı Erdoğan sayesinde oldu
İletişim Başkanı Duran'dan AP'ye Yunanistan ve terör söylemi tokadı: Bu rapor ayrışmaya hizmet ediyor
Modern savaş stratejilerini kökten değiştirecek: AKINCI ve BOZOK nefes kesti
Paris'te Türkiye rüzgarı! Bakan Kacır küresel hedefi açıkladı: İstanbul dünyanın ilk 20'sine girecek



