Emine Erdoğan'dan "Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık" paylaşımı

Emine Erdoğan, "Sıfır Atık Vakfımızın öncülüğünde ve ilgili kurumlarımızın işbirliğinde hayata geçirilen sergi, bir lokma ekmeğin, bir damla suyun ve toprağa düşen her emeğin ne kadar kıymetli olduğunu güçlü bir şekilde hatırlatıyor" paylaşımını yaptı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, Taksim Meydanı'nda ziyarete açılan "Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık" sergisinin hayırlara vesile olmasını diledi.
Emine Erdoğan, şunları söyledi:
"Sıfır Atık Vakfımızın öncülüğünde ve ilgili kurumlarımızın işbirliğinde hayata geçirilen sergi, bir lokma ekmeğin, bir damla suyun ve toprağa düşen her emeğin ne kadar kıymetli olduğunu güçlü bir şekilde hatırlatıyor. Daha bilinçli bir yaşam kültürünün yaygınlaşmasına katkı sunacağına inandığım bu anlamlı sergiyi, tüm İstanbulluların deneyimlemesini temenni ediyorum."

"Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık" sergisi Taksim'de ziyaretçilerini ağırlıyor
- Popüler Haberler -
COP31, Türkiye'de yapılacak! Bakan Kurum: Küresel enerji krizi sürüyor
“12. Yargı Paketi”nin detayları belli oldu! Akbaşoğlu açıkladı
TBMM Başkanı Kurtulmuş, Azerbaycan'a gidecek
"Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık" sergisi Taksim'de ziyaretçilerini ağırlıyor
Günün Manşeti | 22 Haziran 2026 Pazartesi
Adalar Belediyesi soruşturmasında 42 şüpheli adliyeye sevk edildi



