Dolandırıcılık olayını sosyal medyadan paylaşmıştı! Alman turistten "CİMER"e övgü

Türkiye'yi ziyaret eden Alman turist, yaşadığı dolandırıcılık olayını sosyal medyadan paylaşarak CİMER'i övdü.
AKŞAM Gazetesi Haber Merkezi'nde yer alan habere göre, Türkiye'yi ziyaret eden Alman turist, yaşadığı dolandırıcılık olayını sosyal medya hesabından paylaşarak CİMER sistemini övdü. Kaş'taki bir dükkândan 'gümüş' diye satılan takıların aslında farklı bir metal çıkmak üzerine satıcıyla iletişim kurmaya çalıştığını belirten kadın, "Satıcı asla geri dönmedi" dedi. Sonrasında CİMER'e başvurduklarını anlatan turist, "CİMER'e yazdık, bir anda bizi arayıp şikâyeti geri çekin, paranızı iade edelim dediler" ifadelerini kullandı.
Almanya'da Türkiye hakkında özlediği bir şeyin CİMER olduğunu dile getiren kadın, "Bazı mekanizmalar insanları düzgün davranmaya zorluyor, CİMER olmasa turist kazıklamak daha kolay olur" diye konuştu.

AKŞAM, turizm bölgelerinde turistlere uygulanan fahiş fiyatları gündeme getirmişti.
- Popüler Haberler -
İletişim Başkanı Duran'dan Sıfır Atık Forumu'na ilişkin paylaşım: Küresel güce dönüştü
Antalya'da Otokoç yetkili servisine silahlı saldırı: 2 şüpheli yakalandı
Can Polat cinayetinde yeni gelişme: Tetikçi dahil 4 şüpheli tutuklandı
183 ülkeden 5 binden fazla katılımcı İstanbul'da buluştu: Sıfır atık artık küresel bir vizyon
Keban Barajı'nda kapaklar ikinci kez açıldı: Su kotu maksimum seviyeye dayandı
Karadeniz'deki saldırıda öldürülen balıkçı, memleketinde son yolculuğuna uğurlandı



