Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Pakistan Başbakanı Şerif'le görüşmesine ilişkin paylaşım

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şerif'le görüşmesine ilişkin paylaşımda bulundu.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif'le görüşmesine ilişkin paylaşımda bulundu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:
"Bugün Pakistan Başbakanı, kıymetli dostum Sayın Şahbaz Şerif ile değerli heyetini İstanbul'da misafir etmekten büyük memnuniyet duydum. Kendileriyle ekonomi, ticaret, güvenlik başta olmak üzere birçok kritik konuyu ele aldık. Türkiye ile Pakistan'ın köklü tarihi, beşeri ve siyasi ilişkilerini her alanda güçlendirme irademizi teyit ve tahkim ettik. Değerli kardeşim Şahbaz Şerif'in ifade ettiği gibi, ülkelerimiz ve halklarımız arasındaki sarsılmaz bağları, iş birliği, dayanışma ve uhuvveti daha da güçlendirdik. Sayın Şerif'in şahsında Pakistanlı kardeşlerime en kalbi muhabbetlerimi iletiyorum."
Ziyareti için Şerif ve heyetine teşekkür eden Erdoğan, "Rabbim birliğimizi, beraberliğimizi, kardeşliğimizi daim eylesin." ifadesini kullandı.
- Popüler Haberler -
Gülistan Doku'nun yerini söyleyeceğine söz verdi! Umut Altaş: Türkiye'ye iademi istiyorum
22 kiloyla gitti, 9 kiloyla can verdi: 4 yaşındaki Aren'in otopsi raporu kan dondurdu
Silivri'de facia: Minibüs tarlaya uçtu, ölü ve çok sayıda yaralı var
Burası Antarktika değil Hakkari! 5 metrelik kar duvarı görenleri hayrete düşürdü
Ağrı'da feci zincirleme kaza... Tır motosikletin üzerine devrildi: Ölü ve yaralılar var
ÖNDER Gençlik'te mezuniyet gururu! 7 dev projede dönem tamamlandı



