Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Pakistan Başbakanı Şerif'le görüşmesine ilişkin paylaşım

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şerif'le görüşmesine ilişkin paylaşımda bulundu.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif'le görüşmesine ilişkin paylaşımda bulundu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:
"Bugün Pakistan Başbakanı, kıymetli dostum Sayın Şahbaz Şerif ile değerli heyetini İstanbul'da misafir etmekten büyük memnuniyet duydum. Kendileriyle ekonomi, ticaret, güvenlik başta olmak üzere birçok kritik konuyu ele aldık. Türkiye ile Pakistan'ın köklü tarihi, beşeri ve siyasi ilişkilerini her alanda güçlendirme irademizi teyit ve tahkim ettik. Değerli kardeşim Şahbaz Şerif'in ifade ettiği gibi, ülkelerimiz ve halklarımız arasındaki sarsılmaz bağları, iş birliği, dayanışma ve uhuvveti daha da güçlendirdik. Sayın Şerif'in şahsında Pakistanlı kardeşlerime en kalbi muhabbetlerimi iletiyorum."
Ziyareti için Şerif ve heyetine teşekkür eden Erdoğan, "Rabbim birliğimizi, beraberliğimizi, kardeşliğimizi daim eylesin." ifadesini kullandı.
- Popüler Haberler -
Yargıya 15 bin personel alınacak
Buca soruşturmasında son dakika gelişmesi: Görkem Duman dahil çok sayıda tutuklama
CHP'li belediyeye imar soruşturması: 24 dosya mercek altına alındı
Bilal Erdoğan'dan olimpiyat sistemine çifte standart çıkışı: İsrailli sporcular neden men edilmedi?
Gölette acı son: 22 yaşındaki genç kurtarılamadı
Karadeniz'de Türk balıkçı teknesine saldırı: Ölü ve yaralılar var



