Cumhurbaşkanı Erdoğan, Suudi Arabistan'da onuruna verilen yemeğe katıldı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, resmi ziyaret kapsamında bulunduğu Suudi Arabistan'da onuruna verilen akşam yemeğine iştirak etti.
Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman tarafından Yemame Sarayı'nda verilen yemek, basına kapalı düzenlendi.
- Popüler Haberler -
HSK kararnamesi Resmi Gazete'de: 11 savcı ve 3 hakim adayının ataması yapıldı
Mahkemeden Bircan Yıldırım kararı: Hesapları kapatılıyor
Türkiye COP31 için resmi adımı attı: Ev Sahibi Ülke Anlaşması imzalandı
"Türkiye bizim doğal ortağımız" dediler: Milli para basımı için kritik temas
Ordu Kumru'da can pazarı: Araç uçuruma yuvarlandı, çok sayıda yaralı var
Riyad'da stratejik trafik: Türkiye–Suudi Arabistan iş birliğinde yeni dönem



