Cumhurbaşkanı Erdoğan, Suudi Arabistan'da onuruna verilen yemeğe katıldı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, resmi ziyaret kapsamında bulunduğu Suudi Arabistan'da onuruna verilen akşam yemeğine iştirak etti.
Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman tarafından Yemame Sarayı'nda verilen yemek, basına kapalı düzenlendi.
- Popüler Haberler -
TBMM Başkanı Kurtulmuş: Çıkarılacak yasa asla af niteliğinde olmayacaktır
Emine Erdoğan'dan AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na ilişkin paylaşım
Cıvata kullanılmadan yapıldı! Fırat Demir Yolu Köprüsü 40 yıldır rayların yükünü taşıyor
Bahçeli'den Kadir İnanır için başsağlığı mesajı
1 Ağustos'ta yürürlüğe giriyor! Yenilenmiş TV'ler için 14 günlük cayma hakkı!
Kadir İnanır arşiv görüntüleri! Usta oyuncunun cenaze programı belli oldu



