Cumhurbaşkanı Erdoğan, Mirziyoyev ile görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Özbekistan Cumhurbaşkanı Şevket Mirziyoyev ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Türkiye ile Özbekistan arasında Yüksek Düzeyli Stratejik İşbirliği seviyesindeki ilişkileri geliştirmek için adımlar atmayı sürdüreceklerini belirtti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Özbekistan Cumhurbaşkanı Şevket Mirziyoyev ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi
İletişim Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, görüşmeye ilişkin şu bilgiler paylaşıldı:
Görüşmede Türkiye ile Özbekistan ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Türkiye ile Özbekistan arasında Yüksek Düzeyli Stratejik İşbirliği seviyesindeki ilişkileri geliştirmek için adımlar atmayı sürdüreceklerini belirtti.
Görüşmede Cumhurbaşkanımız, Özbekistan Cumhurbaşkanı Mirziyoyev'in doğum gününü de tebrik etti.
- Popüler Haberler -
Rize'de katliam gibi kaza: 4 ölü 3 ağır yaralı
İzmir'de düzensiz göçmen operasyonu: 24'ü yakalandı 35 kişi kurtarıldı
İlaç devleri sıraya girdi: Aksaray'ın ata tohumu Rusya ve İspanya yolcusu
Londra'da tarihi tanıtım: Türkiye'nin "COP31 Vizyon Belgesi" ilk kez dünyaya sunuldu
JETCO öncesi flaş mesajlar: Türkiye ve Lüksemburg ticarette devler ligine oynuyor
Kuyruklu cehalet kameralarda! Müslümanlıktan bihaber ahkam kesti: Hangi tarikat bu?



