Cumhurbaşkanı Erdoğan, Etiyopya'dan ayrıldı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Etiyopya'nın başkenti Addis Ababa'daki temaslarının ardından Türkiye'ye hareket etti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı, Addis Ababa Bole Uluslararası Havalimanı'ndan, Etiyopya Başbakanı Abiy Ahmed ve Türkiye'nin Addis Ababa Büyükelçisi Berk Baran ile diğer ilgililer uğurladı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ile beraberindeki heyet de Addis Ababa'dan ayrıldı.
Öte yandan, Cumhurbaşkanı Erdoğan, Etiyopya Başbakanı Ahmed'in Addis Ababa Uluslararası Kongre Merkezi'nde onuruna verdiği yemeğe katıldı.
Erdoğan'a, Kongre Merkezi'ne gelişinde ellerinde Türk bayrağı olan çocuklar sevgi gösterisinde bulundu.
- Popüler Haberler -
İçişleri Bakanlığı: Saray Belediye Başkanı hakkında soruşturma izni verildi
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı El Ghazouani ile görüştü
HAVELSAN'dan genç mucitlere çağrı: KAAN'ın yazılımını biz yapıyoruz sıra sizde
Edremit'te kuduz alarmı: 7 mahalle karantinaya alındı
Bakan Göktaş'tan genç Müslüman kadınlara çağrı: Geleceğe cesaretle bakan özgüvenli bir sözümüz var
Cehaletine ağır fatura kesildi! Başörtülü kızlara sözlü tacizde bulunan adamın cezası belli oldu



