Cumhurbaşkanı Erdoğan, Birleşik Arap Emirlikleri Devlet Başkanı Al Nahyan ile telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Birleşik Arap Emirlikleri Devlet Başkanı Şeyh Muhammed bin Zayed Al Nahyan ile telefonda görüştü.
İletişim Başkanlığından yapılan açıklamaya göre, liderler, Türkiye ile Birleşik Arap Emirlikleri ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel konuları ele aldı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Türkiye'nin Yemen ile Somali'nin toprak bütünlüğü, birlik ve beraberliğini desteklediğini, huzur ve istikrarın sağlanmasına ilişkin gayretlere katkı sağlamaya hazır olduğunu ifade etti.
Erdoğan, Gazze'deki insani dramın sonlandırılması için çalıştıklarını, Gazze'nin yeniden imarı için bir an önce adım atılması gerektiğini belirtti.
- Popüler Haberler -
Ankara ve Riyad'dan karşılıklı vize kolaylığı... Muafiyet dönemi başladı
KIZILELMA, ANKA III ve TB3... Türkiye'nin yerli ve milli savunma hamlesi: NATO için önemli fırsat
AFAD: Gaziantep'te deprem oldu!
TRT Tabii'den yeni orijinal dizi: “Sumud” ile Filistin teması ekrana taşınıyor
Beyaz et soruşturmasında 13 şirkete denetim kayyumluğu: Başsavcılıktan açıklama
HSK'dan dev atama! 4 bin 608 hakim ve savcının yeni görev yerleri belli oldu



