CHP'li belediyede zam dalgası! Vatandaş tepkili: İndirim pompaya var, bilete neden yok

Edirne Belediyesi Mayıs Ayı Meclis Toplantısı'nda alınan kararla şehir içi toplu ulaşım ücretlerine zam yapıldı. Yeni tarifeyle birlikte indi bindi ücreti 36,80 TL'ye çıkarken, vatandaşlar artan fiyatlara tepki gösterdi.
Edirne Belediyesi Mayıs Ayı Olağan Meclis Toplantısı'nda alınan kararla toplu ulaşım ücretlerine zam yapılırken, vatandaşlar karara tepki gösterdi.
Serhad Birlik tarafından talep edilen yeni tarife, belediye meclisinde görüşülerek kabul edildi. Karar doğrultusunda şehir içi toplu taşıma ücretleri yeniden güncellendi. Yeni tarifeye göre indi bindi ücreti 32 TL'den 36,80 TL'ye yükselirken, öğrenci bileti 21,50 TL'den 25 TL'ye çıkarıldı. Kredi kartı ile biniş ücreti 40 TL'den 46 TL'ye, QR kod ile biniş ücreti ise 42 TL'den 48,50 TL'ye yükseldi.
Yeni ücret tarifesinin önümüzdeki günlerde uygulamaya alınması bekleniyor.
VATANDAŞLARDAN TEPKİ
Zam kararının ardından bazı vatandaşlar sosyal medya üzerinden tepkilerini dile getirdi. Vatandaşlar, ulaşım zamlarında akaryakıt ve maliyet artışlarının gerekçe gösterildiğini belirterek, akaryakıtta yaşanan indirimlerin ise ücret tarifelerine yansıtılmadığını savundu.
- Popüler Haberler -
Bursa'da boya fabrikasında yangın! Ekipler müdahale ediyor
Bakan Gürlek duyurdu: Adalet Hizmetlerinin Etkinliği Daire Başkanlığı kuruldu
Bizim Çocuklar "son provayı" Venezuela ile yapacak
''Kürt kadın'' ifadesine AK Parti'den tepki: Çok yanlış ve çirkin
CHP'li belediyede rüşvet çarkı boş kalmamış! Örgütü halefine devretmiş
Yeni parti çatlağı! Özel ve İmamoğlu ayrıştı



