Bursa'dan iyi haberler geldi: Orman yangını kontrol altında

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde Gedelek Mahallesi ormanlık alanda çıkan yangın, havadan ve karadan yapılan müdahale ile kontrol altına alındı. Bölgede soğutma çalışmaları devam ediyor.
Bursa'nın Orhangazi ilçesindeki ormanlık alanda çıkan yangın, havadan ve karadan müdahaleyle kontrol altına alındı.
Gedelek Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı.
İhbarla olay yerine itfaiye ve Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri sevk edildi.
Yangına, 2 helikopter, 1 İHA, 8 arazöz, 8 iş ve hizmet aracı ve 62 personelle müdahale edildi.
Ekiplerin havadan ve karadan müdahalesiyle yangın kontrol altına alındı.
Bölgede soğutma çalışmalarının sürdüğü öğrenildi.
- Popüler Haberler -
Sapkınlığı meşrulaştırma planına valilikten geçit yok: Rezil bara kilit vuruldu
Muğla'da orman yangını! 3 helikopter ve 1 uçakla anında müdahale edildi
Hürmüz'de yaşanan gerilim! AK Parti Sözcüsü Çelik: İran barışı risk altında
Antalya'da kötü koku harekete geçirdi! 3 gün önce öldüğü ortaya çıktı
TBMM Başkanı Kurtulmuş: Çıkarılacak yasa asla af niteliğinde olmayacaktır
Emine Erdoğan'dan AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na ilişkin paylaşım



