Başkan Erdoğan, Suudi Arabistan Veliaht Prensi Selman ile görüştü

Başkan Erdoğan, Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Başkan Erdoğan görüşmede, Suudi Arabistan'a yönelik saldırılar nedeniyle geçmiş olsun dileklerini ifade ederek son durumu değerlendirdi.
Başkan Erdoğan, gerekli müdahalede bulunulmaması halinde çatışma sürecinin bölgesel ve küresel güvenlik açısından çok ciddi neticeleri olacağı endişesi taşıdığını belirtti.
Başkan Erdoğan, Türkiye ve Suudi Arabistan'ın anlaşmazlıkların diyalog yoluyla çözülmesi için ciddi emek sarf ettiğini, diplomasiye şans verilmesinin en akılcı yol olduğunu ifade etti.
- Popüler Haberler -
Ankara ve Riyad'dan karşılıklı vize kolaylığı... Muafiyet dönemi başladı
KIZILELMA, ANKA III ve TB3... Türkiye'nin yerli ve milli savunma hamlesi: NATO için önemli fırsat
AFAD: Gaziantep'te deprem oldu!
TRT Tabii'den yeni orijinal dizi: “Sumud” ile Filistin teması ekrana taşınıyor
Beyaz et soruşturmasında 13 şirkete denetim kayyumluğu: Başsavcılıktan açıklama
HSK'dan dev atama! 4 bin 608 hakim ve savcının yeni görev yerleri belli oldu



