Bakan Işıkhan işçilerle buluştu, temizlik yaptı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nde işleri başında bulunan emekçilerle buluştu. Işıkhan Altındağ'da işçilerle birlikte temizlik de yaptı.
Bakan Işıkhan, Altındağ Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü personeli ile bir araya geldi.
Burada işçilerle sohbet eden Bakan Işıkhan, işçilerin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı.
Işıkhan, 1 Mayıs'ı bir protokol günü olarak değil, işçi ve emekçilerle kutladıklarını belirtti.
Bakan Işıkhan işçilerle temizlik yaptı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından 1 Mayıs'ın, 2009'da resmi tatil ilan edildiğini hatırlatan Işıkhan, 1 Mayıs'ın bayram havasında kutlandığını kaydetti.
Işıkhan, Altındağ'daki pazar yerini de ziyaret ederek, işçilerle birlikte temizlik yaptı.
Daha sonra Pursaklar ilçesine geçen Işıkhan, bir benzin istasyonunu, nöbetçi eczaneyi ve taksi durağını ziyaret ederek, günün ilk saatinde mesaisi başında olan çalışanların 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı.
- Popüler Haberler -
Tribünleri ayağa kaldıracak eser! AK Parti'den "Bizim Çocuklar"a özel klip
Serinlemek için girdi akıntıya kapıldı: 20 yaşındaki Emir'den acı haber
İBB'den öğrencinin cebini yakacak karar! AK Parti'nin itirazları reddedildi
Kayseri'de feci çarpışma: Çok sayıda ölü ve yaralı var
Bakan Çiftçi: Türkiye, bütün mazlum coğrafyaların yanında durmaya devam edecektir
RTÜK'ten gündüz kuşağı programlarına ve iki diziye ceza



