Bakan Işıkhan işçilerle buluştu, temizlik yaptı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nde işleri başında bulunan emekçilerle buluştu. Işıkhan Altındağ'da işçilerle birlikte temizlik de yaptı.
Bakan Işıkhan, Altındağ Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü personeli ile bir araya geldi.
Burada işçilerle sohbet eden Bakan Işıkhan, işçilerin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı.
Işıkhan, 1 Mayıs'ı bir protokol günü olarak değil, işçi ve emekçilerle kutladıklarını belirtti.
Bakan Işıkhan işçilerle temizlik yaptı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından 1 Mayıs'ın, 2009'da resmi tatil ilan edildiğini hatırlatan Işıkhan, 1 Mayıs'ın bayram havasında kutlandığını kaydetti.
Işıkhan, Altındağ'daki pazar yerini de ziyaret ederek, işçilerle birlikte temizlik yaptı.
Daha sonra Pursaklar ilçesine geçen Işıkhan, bir benzin istasyonunu, nöbetçi eczaneyi ve taksi durağını ziyaret ederek, günün ilk saatinde mesaisi başında olan çalışanların 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı.
- Popüler Haberler -
ABD Başkanı Trump: Cumhurbaşkanı Erdoğan gel dedi, gidiyorum
Türk Kızılaydan Venezuela Kızılhaçına yardım teklifi
Fırat Kalkanı Harekatı bölgesinde rahatsızlanan askerimiz şehit oldu
DMM "Dikmen Vadisi ve Botanik Parkı" iddialarını yalanladı
Türkiye'den Venezuela'daki depremlerde hayatını kaybedenler için taziye mesajı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Kerbela'nın hüznünü hala derinlerimizde hissediyoruz



