Bakan Bayraktar'dan Gabar mesajı: Çalışmalarımızı sürdürüyoruz

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, "Şırnak Gabar'da, bin 820 metre rakımda dondurucu soğuğa ve kış şartlarına rağmen enerjide tam bağımsızlık hedefimiz için çalışmalarımızı sürdürüyoruz" dedi.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, sosyal medya hesapları üzerinden Şırnak Gabar'da bulunan Şehit Aybüke Yalçın-70 Kuyusu'nun görüntüsünü paylaştı. Bakan Bayraktar paylaşımında, "Ülkemizin kalkınması ve milletimizin refahı için zorlu zirvelere çıkıyor, yerli kaynaklarımızı arama ve üretim çalışmalarına devam ediyoruz. Şırnak Gabar'da, bin 820 metre rakımda, dondurucu soğuğa ve kış şartlarına rağmen enerjide tam bağımsızlık hedefimiz için çalışmalarımızı sürdürüyoruz" ifadelerini kullandı.
- Popüler Haberler -
Rasim Arı yuvaya dönüyor: Rozeti Cumhurbaşkanı Erdoğan takacak
İçişleri Bakanlığı: Saray Belediye Başkanı hakkında soruşturma izni verildi
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı El Ghazouani ile görüştü
HAVELSAN'dan genç mucitlere çağrı: KAAN'ın yazılımını biz yapıyoruz sıra sizde
Edremit'te kuduz alarmı: 7 mahalle karantinaya alındı
Bakan Göktaş'tan genç Müslüman kadınlara çağrı: Geleceğe cesaretle bakan özgüvenli bir sözümüz var



