Bakan Bayraktar'dan Gabar mesajı: Çalışmalarımızı sürdürüyoruz

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, "Şırnak Gabar'da, bin 820 metre rakımda dondurucu soğuğa ve kış şartlarına rağmen enerjide tam bağımsızlık hedefimiz için çalışmalarımızı sürdürüyoruz" dedi.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, sosyal medya hesapları üzerinden Şırnak Gabar'da bulunan Şehit Aybüke Yalçın-70 Kuyusu'nun görüntüsünü paylaştı. Bakan Bayraktar paylaşımında, "Ülkemizin kalkınması ve milletimizin refahı için zorlu zirvelere çıkıyor, yerli kaynaklarımızı arama ve üretim çalışmalarına devam ediyoruz. Şırnak Gabar'da, bin 820 metre rakımda, dondurucu soğuğa ve kış şartlarına rağmen enerjide tam bağımsızlık hedefimiz için çalışmalarımızı sürdürüyoruz" ifadelerini kullandı.
- Popüler Haberler -
Düzce'de lastiği patlayan tır otomobile çarptı: 6 yaralı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan zafer mesajı... "Hayırlara vesile olmasını diliyorum"
Ara seçimde Cumhur İttifakı rüzgarı: 6 beldenin 5'inde zafer
İletişim Başkanı Duran'dan Sıfır Atık Forumu'na ilişkin paylaşım: Küresel güce dönüştü
Antalya'da Otokoç yetkili servisine silahlı saldırı: 2 şüpheli yakalandı
Can Polat cinayetinde yeni gelişme: Tetikçi dahil 4 şüpheli tutuklandı



