Ağrı'da binada yangın paniği: 15 kişi kurtarıldı

Ağrı'da bir binada çıkan yangında dumandan etkilenen 15 kişi ekiplerce tahliye edildi.
Leylek Pınar Mahallesi'nde 6 katlı bir binanın 2. katındaki dairede çıkan yangın üzerine olay yerine AFAD, itfaiye, polis, sağlık, Aksa doğal gaz ekipleri sevk edildi.
Yangına müdahale eden ekipler, dumandan etkilenen 15 kişiyi güvenli şekilde binadan tahliye etti.
Dumandan etkilenenler, tedbir amacıyla Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.
Evin bazı bölümlerinde hasar oluştuğu belirlendi.
- Popüler Haberler -
HSK kararnamesi Resmi Gazete'de: 11 savcı ve 3 hakim adayının ataması yapıldı
Mahkemeden Bircan Yıldırım kararı: Hesapları kapatılıyor
Türkiye COP31 için resmi adımı attı: Ev Sahibi Ülke Anlaşması imzalandı
"Türkiye bizim doğal ortağımız" dediler: Milli para basımı için kritik temas
Ordu Kumru'da can pazarı: Araç uçuruma yuvarlandı, çok sayıda yaralı var
Riyad'da stratejik trafik: Türkiye–Suudi Arabistan iş birliğinde yeni dönem



