Ağrı'da binada yangın paniği: 15 kişi kurtarıldı

Ağrı'da bir binada çıkan yangında dumandan etkilenen 15 kişi ekiplerce tahliye edildi.
Leylek Pınar Mahallesi'nde 6 katlı bir binanın 2. katındaki dairede çıkan yangın üzerine olay yerine AFAD, itfaiye, polis, sağlık, Aksa doğal gaz ekipleri sevk edildi.
Yangına müdahale eden ekipler, dumandan etkilenen 15 kişiyi güvenli şekilde binadan tahliye etti.
Dumandan etkilenenler, tedbir amacıyla Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.
Evin bazı bölümlerinde hasar oluştuğu belirlendi.
- Popüler Haberler -
Ankara NATO Zirvesi'ne hazır: Operasyon Turkuaz devrede
Emniyet teşkilatına 13 bin taze güç
Rize'de katliam gibi kaza: 4 ölü 3 ağır yaralı
İzmir'de düzensiz göçmen operasyonu: 24'ü yakalandı 35 kişi kurtarıldı
İlaç devleri sıraya girdi: Aksaray'ın ata tohumu Rusya ve İspanya yolcusu
Londra'da tarihi tanıtım: Türkiye'nin "COP31 Vizyon Belgesi" ilk kez dünyaya sunuldu



