ABD-İran müzakeresinde üçüncü tur! 24 TV canlı yayınında çarpıcı yorum

ABD-İran görüşmeleri bugün 3.kez Cenevre'de gerçekleştirilecek. Cenevre'deki yapılacak görüşmeyi Akşam Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Mustafa Kartoğlu, 24 TV ekranlarında değerlendirdi.
ABD-İran arasındaki müzakere sürecinde 3.tur görüşmesi bugün yapılacak.
İki ülke arasında yapılacak görüşmelerden ne sonuç çıkacağı dünya gündemine oturdu.
Akşam Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Mustafa Kartoğlu, 24 TV ekranlarında yapılacak kritik görüşmeyi yorumladı.
Yapılacak görüşmelerde kalıcı bir sonucun çıkacağını beklemediğini ileten Kartoğlu, "Trump, çok sabredemiyor, bir şey yapmam lazım diyor. Bana sonuç getirin diyor." dedi.
Gündemi ABD'nin belirlediğini belirten Kartoğlu, "İran, İsrail'i de konuşalım diyor, madem nükleer konuşacağız. O da kimsenin işine gelmiyor." ifadesini kullandı.
- Popüler Haberler -
Düzce'de lastiği patlayan tır otomobile çarptı: 6 yaralı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan zafer mesajı... "Hayırlara vesile olmasını diliyorum"
Ara seçimde Cumhur İttifakı rüzgarı: 6 beldenin 5'inde zafer
İletişim Başkanı Duran'dan Sıfır Atık Forumu'na ilişkin paylaşım: Küresel güce dönüştü
Antalya'da Otokoç yetkili servisine silahlı saldırı: 2 şüpheli yakalandı
Can Polat cinayetinde yeni gelişme: Tetikçi dahil 4 şüpheli tutuklandı



