ABD-İran müzakeresinde üçüncü tur! 24 TV canlı yayınında çarpıcı yorum

ABD-İran görüşmeleri bugün 3.kez Cenevre'de gerçekleştirilecek. Cenevre'deki yapılacak görüşmeyi Akşam Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Mustafa Kartoğlu, 24 TV ekranlarında değerlendirdi.
ABD-İran arasındaki müzakere sürecinde 3.tur görüşmesi bugün yapılacak.
İki ülke arasında yapılacak görüşmelerden ne sonuç çıkacağı dünya gündemine oturdu.
Akşam Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Mustafa Kartoğlu, 24 TV ekranlarında yapılacak kritik görüşmeyi yorumladı.
Yapılacak görüşmelerde kalıcı bir sonucun çıkacağını beklemediğini ileten Kartoğlu, "Trump, çok sabredemiyor, bir şey yapmam lazım diyor. Bana sonuç getirin diyor." dedi.
Gündemi ABD'nin belirlediğini belirten Kartoğlu, "İran, İsrail'i de konuşalım diyor, madem nükleer konuşacağız. O da kimsenin işine gelmiyor." ifadesini kullandı.
- Popüler Haberler -
Rasim Arı yuvaya dönüyor: Rozeti Cumhurbaşkanı Erdoğan takacak
İçişleri Bakanlığı: Saray Belediye Başkanı hakkında soruşturma izni verildi
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı El Ghazouani ile görüştü
HAVELSAN'dan genç mucitlere çağrı: KAAN'ın yazılımını biz yapıyoruz sıra sizde
Edremit'te kuduz alarmı: 7 mahalle karantinaya alındı
Bakan Göktaş'tan genç Müslüman kadınlara çağrı: Geleceğe cesaretle bakan özgüvenli bir sözümüz var



