ABD-İran geriliminde Türkiye devrede! Peş peşe kritik temas

ABD ve İran arasındaki gerilimin azaltılmasına yönelik diplomatik görüşmelere başlandı. Dışişleri Bakanlığı kaynakları, 'Dışişleri Bakanı Fidan, İranlı mevkidaşı Arakçi ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Bakan Fidan görüşmede, mevcut bölgesel gerilimlerin giderilmesi amacıyla müzakerelere duyulan ihtiyacı vurguladı' açıklamasında bulundu.
Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi ile 24 saatte ikinci kez telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Dışişleri Bakanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre, Bakan Fidan, görüşmede, mevcut bölgesel gerilimlerin giderilmesi amacıyla müzakerelere duyulan ihtiyaca dikkati çekti.
- Popüler Haberler -
TEM otoyolu kenarında dehşet anları! Alevler mahalleyi sardı
CHP'de Edirne depremi! Keşan Belediye Başkanı partisinden istifa etti
12. Yargı Paketi, TBMM Adalet Komisyonunda
NATO üyesi 32 ülkenin lideri Ankara'da buluşacak
Bölgesel dengeler değişiyor! Mısır ve Türkiye arasındaki yakınlaşma Atina'yı endişelendirdi
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Zirvede Trump'la baş başa görüşebiliriz



