ABD-İran geriliminde Türkiye devrede! Peş peşe kritik temas

ABD ve İran arasındaki gerilimin azaltılmasına yönelik diplomatik görüşmelere başlandı. Dışişleri Bakanlığı kaynakları, 'Dışişleri Bakanı Fidan, İranlı mevkidaşı Arakçi ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Bakan Fidan görüşmede, mevcut bölgesel gerilimlerin giderilmesi amacıyla müzakerelere duyulan ihtiyacı vurguladı' açıklamasında bulundu.
Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi ile 24 saatte ikinci kez telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Dışişleri Bakanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre, Bakan Fidan, görüşmede, mevcut bölgesel gerilimlerin giderilmesi amacıyla müzakerelere duyulan ihtiyaca dikkati çekti.
- Popüler Haberler -
Bonn'da COP31 Eylem Gündemi'nin 10 önemli başlığını ve 6 hedefini açıkladı
Bir milyondan fazla ziyaretçi, Sıfır Atık Festivali'nde sürdürülebilir geleceğe tanıklık etti
Yargıtay'dan ''yıllık izin'' için emsal karar
Kılıçdaroğlu: İradesini parayla satanlardan bu partiyi kurtarmazsam namerdim
Uyuşturucu satıcılarına yönelik operasyonlarda 381 şüpheli tutuklandı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Terörsüz Türkiye süreci ülkemizin stratejik devlet vizyonunun adıdır



